Várakozáson felül teljesített alig több mint három hónap alatt az RTL Klub és a K&H Bank közös bank-, és hitelkártyája. Az RTL Klub kártyák számos előnyt nyújtanak, kedvezményeket kínálnak, és exkluzív lehetőségeket biztosítanak tulajdonosaiknak.
A négyféle képpel választható bank-, és hitelkártya várakozáson felül teljesített, hiszen alig több mint három hónap alatt közel tízezren igényeltek RTL Klub kártyát Interneten, a telefonos ügyfélszolgálaton és a K&H Bank folyamatosan bővülő, jelenleg 189 fiókból álló országos hálózatában. November 15-től már dombornyomott Visa Classic hitelkártya is igényelhető az eddigi elektronikus betéti és hitelkártyák mellett RTL Klub kártyaként, melyhez ingyenes utasbiztosítást is kínál a Bank.
A többféle kártyaképpel választható RTL Klub kártyához kapcsolódó, folyamatosan igénybe vehető kedvezmények köre november 12-től tovább bővül, hiszen a kártya tulajdonosai 10 forint literenkénti azonnali engedményt kapnak a kijelölt AGIP kutaknál. A kártyákkal további kedvezményes vásárlásra nyílik lehetőség, így többek között a Líra és Lant könyvesboltokban, a kártyához kapcsolódó hűségprogram keretében további partnerek kínálják szolgáltatásaikat, termékeiket kedvező áron. Novembertől havonta a kisorsolt kártyabirtokosoknak arra is lehetősége nyílik, hogy betekintsenek a kulisszák mögé az RTL Klub stúdióiban és találkozhassanak kedvenc műsorvezetőikkel.
" Meggyőződésem, hogy az RTL kártya bátran felveszi a versenyt a maga kategóriájában a piacon, ezt igazolják a számok és ügyfeleink is. Ma már kevés csak egy szimpla készpénzt helyettesítő eszközt adni az ügyfél kezébe, amellyel pénzt vehet fel egy automatánál, vagy vásárolhat. A fogyasztók igényei gyorsan változnak. "- mondta el dr. Orosz András, a K&H Bank ügyvezető igazgatója. "Az RTL Klubbal közösen ügyfeleinknek olyan bankkártyát kínálunk, amelyek az alapfunkciókon túl valóban sok hozzáadott értéket biztosítanak birtokosaiknak."

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


