Várakozáson felül teljesített alig több mint három hónap alatt az RTL Klub és a K&H Bank közös bank-, és hitelkártyája. Az RTL Klub kártyák számos előnyt nyújtanak, kedvezményeket kínálnak, és exkluzív lehetőségeket biztosítanak tulajdonosaiknak.
A négyféle képpel választható bank-, és hitelkártya várakozáson felül teljesített, hiszen alig több mint három hónap alatt közel tízezren igényeltek RTL Klub kártyát Interneten, a telefonos ügyfélszolgálaton és a K&H Bank folyamatosan bővülő, jelenleg 189 fiókból álló országos hálózatában. November 15-től már dombornyomott Visa Classic hitelkártya is igényelhető az eddigi elektronikus betéti és hitelkártyák mellett RTL Klub kártyaként, melyhez ingyenes utasbiztosítást is kínál a Bank.
A többféle kártyaképpel választható RTL Klub kártyához kapcsolódó, folyamatosan igénybe vehető kedvezmények köre november 12-től tovább bővül, hiszen a kártya tulajdonosai 10 forint literenkénti azonnali engedményt kapnak a kijelölt AGIP kutaknál. A kártyákkal további kedvezményes vásárlásra nyílik lehetőség, így többek között a Líra és Lant könyvesboltokban, a kártyához kapcsolódó hűségprogram keretében további partnerek kínálják szolgáltatásaikat, termékeiket kedvező áron. Novembertől havonta a kisorsolt kártyabirtokosoknak arra is lehetősége nyílik, hogy betekintsenek a kulisszák mögé az RTL Klub stúdióiban és találkozhassanak kedvenc műsorvezetőikkel.
" Meggyőződésem, hogy az RTL kártya bátran felveszi a versenyt a maga kategóriájában a piacon, ezt igazolják a számok és ügyfeleink is. Ma már kevés csak egy szimpla készpénzt helyettesítő eszközt adni az ügyfél kezébe, amellyel pénzt vehet fel egy automatánál, vagy vásárolhat. A fogyasztók igényei gyorsan változnak. "- mondta el dr. Orosz András, a K&H Bank ügyvezető igazgatója. "Az RTL Klubbal közösen ügyfeleinknek olyan bankkártyát kínálunk, amelyek az alapfunkciókon túl valóban sok hozzáadott értéket biztosítanak birtokosaiknak."
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








