A reklámra fordított összegek fele kidobott pénz - tartja a mondás -, csak az ember azt nem tudja, melyik fele. Célzott hirdetésekkel nem csak nagy vonalakban behatárolt fogyasztói réteghez vagy éppen embercsoportokhoz juttathatjuk el a kívánt marketing üzenetünket, de azt is biztosítja, hogy csak azért fizessünk, ha az egy valóban érdeklődő emberhez jut el. Mindezt a legköltséghatékonyabban és legjobban nyomon követhetően az interneten keresztül lehet megvalósítani, ahol az interaktivitás mind jobban előtérbe kerül.
Az online hirdetési piac igencsak átalakult az elmúlt években, a már említett célzott hirdetések, valamint a keresőmotorokban vagy kulcsszavak útján elhelyezett linkeknek a szerepe jócskán felértékelődött. Nem árt tudni, hogy mennyibe is kerül ma egy hatékony online hirdetés, vagy éppen hogyan tehetjük hatékonyabbá cégünk internetes megjelenését. A PC World magazin szervezésében és a Google, valamint az Ormós Ügyvédi Iroda és a Sicontact Kft. támogatásával megrendezésre kerülő PénzKeresők konferencia ezekre a kérdésekre adja meg a választ - a sikeres webáruház létrehozásától az e-kereskedelem és -marketing jogi útvesztőiben való eligazodáson át a hatékony Google-eszközök használatáig. A konferencia időpontja és helyszíne: 2007. szeptember 27., Bank Center (Budapest, V. kerület, Szabadság tér 7.).
Részletes program és jelentkezési lehetőség a konferencia weboldalán: http://konferencia.computerworld.hu/konferencia.php?cmd=show&id=49
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








