A reklámra fordított összegek fele kidobott pénz - tartja a mondás -, csak az ember azt nem tudja, melyik fele. Célzott hirdetésekkel nem csak nagy vonalakban behatárolt fogyasztói réteghez vagy éppen embercsoportokhoz juttathatjuk el a kívánt marketing üzenetünket, de azt is biztosítja, hogy csak azért fizessünk, ha az egy valóban érdeklődő emberhez jut el. Mindezt a legköltséghatékonyabban és legjobban nyomon követhetően az interneten keresztül lehet megvalósítani, ahol az interaktivitás mind jobban előtérbe kerül.
Az online hirdetési piac igencsak átalakult az elmúlt években, a már említett célzott hirdetések, valamint a keresőmotorokban vagy kulcsszavak útján elhelyezett linkeknek a szerepe jócskán felértékelődött. Nem árt tudni, hogy mennyibe is kerül ma egy hatékony online hirdetés, vagy éppen hogyan tehetjük hatékonyabbá cégünk internetes megjelenését. A PC World magazin szervezésében és a Google, valamint az Ormós Ügyvédi Iroda és a Sicontact Kft. támogatásával megrendezésre kerülő PénzKeresők konferencia ezekre a kérdésekre adja meg a választ - a sikeres webáruház létrehozásától az e-kereskedelem és -marketing jogi útvesztőiben való eligazodáson át a hatékony Google-eszközök használatáig. A konferencia időpontja és helyszíne: 2007. szeptember 27., Bank Center (Budapest, V. kerület, Szabadság tér 7.).
Részletes program és jelentkezési lehetőség a konferencia weboldalán: http://konferencia.computerworld.hu/konferencia.php?cmd=show&id=49
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








