CHF és forint alapú szabad-felhasználású és ingatlanvásárlásra nyújtott jelzáloghitellel jelent meg a hazai lakossági piacon a közel egy éve indított Allianz Bank. A hitel különlegessége, hogy a hitelfedezeti érték 110 százalékát finanszírozza és tartalmaz egy 30 millió forintos fedezetű hitelfedezeti biztosítást. Igaz, a piacon több szereplő is megjelent effajta termékkel, ezért bátran kijelenthetjük, hogy ez a piacra lépés egyik alapfeltétele volt, ha a fiatal bank be szeretne lépi a versenybe. De lássuk, mit kínálnak még az ügyfeleiknek!
A hitelkonstrukciók kétféle változatával találkozhatunk, az egyik a "hagyományos" annuitásos termék, a másik pedig egy vegyes életbiztosítással kombinált jelzáloghitel. A termékek költségszerkezete a hitel kamatain túl a folyósítás költségeit tartalmazza, az értékbecslési díjat is elengedi a bank ez év végéig. Ezenkívül, még költségként merülhet fel az előtörlesztés és a futamidő lejárta előtti végtörlesztés díja, ennek összege mindkét esetben 35 ezer forint.
Azon ügyfelek, akiknek már van valamilyen élő szerződésük, akár a bankkal, akár biztosítóval további kedvezményekre számíthatnak, ezeknek összesített maximális felső értéke 0,8 százalék, a hitel kamatára vetítve. A kedvezmények a futamidő első 5 évében érvényesíthetőek.
A piacra lépés követelményeként a bank hajlandó hitelezni a HBÉ 100, illetve 110 százalékát is - ez utóbbi az ingatlanvásárlásra, míg az első eset a szabad felhasználású hitelekre vonatkozik - igaz ezek már jövedelemvizsgálathoz kötött konstrukciók, csakúgy mint a versenytársaknál.
Farkas Ádám, a bank első embere, a mai sajtótájékoztatón elmondta, hogy egyelőre nem tervezik a jen alapú hitel bevezetését. Valamint az értékesítés folyamán nagyban támaszkodnak a biztosító saját ügynökhálózatára, az egyre bővülő fiókhálózatra (év végéig megnyílik a 25.-ik fiók is) valamint folyamatban van a külső értékesítési partnerek akvirálása is. Ezen kívül az ügyféltámogatásban nagy szerepet fog betölteni a most szerdán induló Internet-bank is.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására