CHF és forint alapú szabad-felhasználású és ingatlanvásárlásra nyújtott jelzáloghitellel jelent meg a hazai lakossági piacon a közel egy éve indított Allianz Bank. A hitel különlegessége, hogy a hitelfedezeti érték 110 százalékát finanszírozza és tartalmaz egy 30 millió forintos fedezetű hitelfedezeti biztosítást. Igaz, a piacon több szereplő is megjelent effajta termékkel, ezért bátran kijelenthetjük, hogy ez a piacra lépés egyik alapfeltétele volt, ha a fiatal bank be szeretne lépi a versenybe. De lássuk, mit kínálnak még az ügyfeleiknek!
A hitelkonstrukciók kétféle változatával találkozhatunk, az egyik a "hagyományos" annuitásos termék, a másik pedig egy vegyes életbiztosítással kombinált jelzáloghitel. A termékek költségszerkezete a hitel kamatain túl a folyósítás költségeit tartalmazza, az értékbecslési díjat is elengedi a bank ez év végéig. Ezenkívül, még költségként merülhet fel az előtörlesztés és a futamidő lejárta előtti végtörlesztés díja, ennek összege mindkét esetben 35 ezer forint.
Azon ügyfelek, akiknek már van valamilyen élő szerződésük, akár a bankkal, akár biztosítóval további kedvezményekre számíthatnak, ezeknek összesített maximális felső értéke 0,8 százalék, a hitel kamatára vetítve. A kedvezmények a futamidő első 5 évében érvényesíthetőek.
A piacra lépés követelményeként a bank hajlandó hitelezni a HBÉ 100, illetve 110 százalékát is - ez utóbbi az ingatlanvásárlásra, míg az első eset a szabad felhasználású hitelekre vonatkozik - igaz ezek már jövedelemvizsgálathoz kötött konstrukciók, csakúgy mint a versenytársaknál.
Farkas Ádám, a bank első embere, a mai sajtótájékoztatón elmondta, hogy egyelőre nem tervezik a jen alapú hitel bevezetését. Valamint az értékesítés folyamán nagyban támaszkodnak a biztosító saját ügynökhálózatára, az egyre bővülő fiókhálózatra (év végéig megnyílik a 25.-ik fiók is) valamint folyamatban van a külső értékesítési partnerek akvirálása is. Ezen kívül az ügyféltámogatásban nagy szerepet fog betölteni a most szerdán induló Internet-bank is.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








