Kiemelkedően jó évet tudhat maga mögött az UniCredit Leasing Hungary, melynek minden ágazatban sikerült a piaci átlagot meghaladó mértékű növekedést produkálnia.
2006-ban a magyarországi lízingcégek által finanszírozott összvolumen 5,7%-os bővüléssel elérte az 1050 milliárd forintot, az UniCredit esetében azonban 64,4%-os volt a növekedési ütem, így a volumen 71,3 milliárdra duzzadt.
A cég piaci részesedése a 2005-ös 4,35%-ról 6,8%-ra emelkedett. Egyértelmű, hogy a piacot az ingatlanlízing hajtotta: itt piaci átlagban 70%-os bővülést tapasztalhattunk a tavalyi évben. Az UniCredit az ingatlanfinanszírozás területén tartja vezető pozícióját, míg a vállalati szegmensben a második helyen zárta az évet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








