A magyar lízingpiac egyes szegmensei még rejtenek magukban növekedési, terjeszkedési lehetőséget. Finanszírozási igény jelentkezik, de kevés a szolgáltató a luxuscikkek (autó, hajó, repülő) piacán is, ahová a Hypo Alpe-Adria Leasing Zrt. lépett be a közelmúltban - írja a Napi.
Kiss Zoltán, a Hypo Alpe-Adria Leasing Zrt. vezérigazgatója szerint a magyar lízingpiac első ránézésre telítettnek tűnhet, de van lehetőség a piac bizonyos szegmenseiben. A gépjármű-finanszírozás visszaszorulása miatt egyre több lízingcég próbál a gép- és berendezés-üzletág felé nyitni. Komoly átalakulás egyelőre nem várható ezen a piacon, megmarad a banki háttérrel rendelkező, de hazánkban legfeljebb vállalati finanszírozásban jelen lévő lízingcégek előnye.
A magyar piacon ezen kívül még számos terület akad, ahol igény jelentkezik a finanszírozásra, de még kevés a szolgáltató. Így például a Hypo Alpe-Adria Leasing ma már meghatározó szereplő a hajó, repülő és egyéb nagy értékű luxustermékek finanszírozásának piacán. A cég a tulajdonosok révén kiemelkedő kapcsolatokkal rendelkezik, így akár már a beszerzéssel kapcsolatban is segítséget tud nyújtani ügyfeleinek. A kockázatot mérsékli, hogy a globális gyártókkal az anyacég áll szoros kapcsolatban, így a visszavett eszközök két héten belül továbbértékesíthetők.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








