Önálló szervezetet hoz létre az adóhivatal a határokon átnyúló, a közösségi színlelt ügyletek és a kapcsolt vállalkozások közti ügyletek vizsgálatára.
Önálló szervezetet hoz létre az adóhivatal a határokon átnyúló, a közösségi színlelt ügyletek és a kapcsolt vállalkozások közti ügyletek vizsgálatára - írja a Magyar Hírlap.
Az operatív egység az APEH, a VPOP, de akár más tagállam adóhatóságának külön utasítására dolgozik majd, felépítéséről, létszámáról és költségvetéséről azonban egyelőre nem sokat tudni.
Az akciócsoport egyik fő célpontjai azon cégek lesznek, melyek az EU-n belül látszat kereskedelmet folytatnak, az ÁFÁ-t az egyik országban visszaigényelve, miközben a másik államban a terhet nem fizetik meg
A The Guardian becslése szerint Magyarországon évi 480 millió forint áfát csalnak el vállalkozások azzal, hogy unión belüli látszatkereskedelmet folytatnak: az áfát sehol nem fizetik be, de ahol csak lehet, visszaigénylik
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








