Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Visszatér a Balaton legvidámabb őszi kalandja: holnap nyit a nagystrandon a szalmalabirintus
A tavalyi hatalmas siker után idén is megnyílik a Siófoki Nagystrand szalmalabirintusa: több száz négyzetméteren, új tematikával és még több meglepetéssel várja a látogatókat.
Október 24-től ismét benépesül a Siófoki Nagystrand, méghozzá nem a nyári fürdőzőkkel, hanem a kalandvágyó családokkal és baráti társaságokkal. A 600 négyzetméteren felépített szalmalabirintus már hagyományos őszi attrakciónak számít a Balaton partján, amely minden évben új pályával és különleges tematikával várja a látogatókat.
- Jegyárak: 800 Ft / fő, vagy kedvezményes 2000 Ft / 4 fő
- Nyitvatartás: minden nap 10:00–19:00 között
- Időtartam: október 24. – november 28.
- Helyszín: Siófoki Nagystrand
A szervezők idén is új útvonalakat és élményfaktorokat ígérnek, így azoknak is tartogat meglepetést a labirintus, akik már tavaly is részt vettek a kalandban. A látogatók egy napra igazi felfedezőkké válhatnak: eltévedhetnek a szalmabálák között, miközben ügyességre, tájékozódásra és csapatmunkára is szükség lesz a kijutáshoz.
A Grand Opening előtt, október 23-án bárki kipróbálhatja előzetesen, milyen új élményfaktorokkal bővült az idei útvesztő. A szervezők külön figyelmet fordítottak arra, hogy a program minden korosztály számára élvezhető legyen – a kisgyermekes családoktól a fiatalokig és idősebb látogatókig.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








