Nem semmi jelentnek lehetnek szemtanúi azok, akik megnézik a vasárnap reggel készült felvételt a Rábáról. Egy horgász videón örökítette meg, ahogy egy teljes szarvascsorda kel...
Súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba egy férfit, miután medve támadt rá a Hargita megyei Kissolymoson, jelentette be vasárnap délután Borboly Csaba, a Hargita Megyei Tanács elnöke. Borboly elmondta, ez már a második ilyen eset az év eleje óta, hozzátette: a törvény szerint 24 órán belül ki kellene állítani a medve kilövésére vonatkozó rendeletet, írja a Maszol.
A medve az áldozat lábába, kezébe és több testrészébe is beleharapott. A férfinak végül sikerült elmenekülnie, visszament a házhoz, ott azonban elájult. A székelyudvarhelyi kórházba szállították.
Borboly Csaba hozzáfűzte: az áldozat kutyaugatásra lett figyelmes, ezért fejszével a kezében elsétált a kert végébe, ott támadt rá a medve.
Idehaza Nógrád megyében szinte már mindennapos a medvék jelenléte, mellyel meg kell tanulnunk együttélni a szakemberek szerint.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








