A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Mecseki óriás kaland/Mecsekkincs
Komlói és Hegyháti járások területe (Bikal, Hosszúhetény) + Mecseknádasd település
A fejlesztés tartalma:
A projektben 7 db partner vesz részt: Mecsek-Völgység-Hegyhát Egyesület, Kárászért Egyesület, Magyaregregy Község Önkormányzat, Hosszúhetényi Településüzemeltetési Nonprofit Kft., Bikal Szolgáltató Nonprofit Kft., Alsómocsolád Község Önkormányzata, Mecseknádasdi Szőlő- és Bortermelők Egyesület. Az együttműködés a LEADER Helyi Akciócsoportok együttműködési tevékenységeinek előkészítése és megvalósítása című, VP6-19.3.1-17 kódszámú felhívás keretében valósul meg. Az elnyert támogatási összeg 19 011 763 forint.
3 db több méter magas, faóriás szobor készült el, melyek Hosszúhetényben, Mecseknádasdon és Bikalon kerültek elhelyezésre, jellemzően turisztikailag frekventált helyen. A szobrok célja, hogy a térségben turisztikai attrakciót képviseljenek. Az óriás szobrokhoz „túraútvonal”, kincskereső túra, játék vezet. A térségben felállításra került több Kincsesház, melyek előtt tábla áll:

A játékhoz készültek díszes játéklapok, igazolványok.


A játékra induló megkapja az igazolványt, a játékleírást egy tarisznyába, melyet szintén a pályázat keretében készítettünk el.
A játék teljesítést követően kitűzőt kap a túrázó, valamint a helyi kincsekből választhat a tarisznyájába valamilyen, helyi terméket.
1000 db mesekönyvet is nyomtattunk a projekt keretében, melyeket szintén a Kincsesházak ajándékul adnak a sikeres túrázónak, illetve egy kártyajáték is kivitelezésre került.

A fejlesztés megvalósítását követően egy 3 helyszínes óriás találkozó rendezvényt kívánunk megvalósítani 2021. május 29-én, melyre a pandémia miatt, valószínűleg csökkentett tartalomban fog sor kerülni.
A projekt célja a térség turizmusának fejlesztése. Eredményként fog jelentkezni, hogy a turisztikai szolgáltatók ezt a fejlesztést az idelátogató turisták számára ki fogják ajánlani, mely révén plusz alternatív jövedelemre fognak szert tenni. A térségi turisztikai arculatot ez a projekt átalakítja, szinte védjeggyé, brandé fognak válni az óriások. Természetesen a helyiek számára is hívogató lesz a projekt által kínált kikapcsolódási, túrázási lehetőség. A túrák alkalmával a helyi nevezetességeket is meglátogatják a programban részt vevők.
(x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








