Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Már egy iskolában is felbukkant a székesfehérvári kórház vizében talált baktérium: ezt lehet tudni
Újabb székesfehérvári intézményben mutatták ki a Pseudomonas aeruginosa baktériumot, amely korábban a helyi kórház szülészeti osztályán is problémát okozott. A szakértők szerint az esetek nem függnek össze, a fertőzés az épületek belső vízvezeték-rendszerében alakult ki- írta meg a 24.hu.
Az Árpád Technikum és Kollégium vízhálózatában is megtalálták azt a Pseudomonas aeruginosa baktériumot, amelyet korábban a Szent György Kórház szülészeti osztályán azonosítottak – tájékoztatott a székesfehérvári önkormányzat hétfői közleményében. Korábban egy érintett kismama arról számolt be, hogy 8 hónapos csecsemője is megfertőződött, miután két napot töltött a kórházban.
A Fejérvíz közleménye hangsúlyozza, hogy nem a város vízbázisát vagy a teljes ivóvízhálózatot érintő problémáról van szó. "Ezek az esetek a szakemberek szerint nem függenek tehát össze egymással" – olvasható a közleményben.
A szolgáltató szakértői szerint az érintett épületek belső hálózatában keletkezett a fertőzés. Az iskola esetében valószínűsíthető, hogy a nyári szünet miatti pangó víz okozhatta a problémát. A Fejérvíz kiemelte, hogy a kórház körüli betáplálási pontokon vett mintákban nem mutatták ki a baktériumot, és a városi hálózat egészében is megfelelő eredményeket kaptak.
A Szakképzési Centrum azonnal intézkedett az épület fertőtlenítéséről, amelyet a Fejérvíz fog végrehajtani. Az önkormányzat szintén felajánlotta segítségét a helyzet megoldásában.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az ügy előzménye, hogy Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke múlt csütörtökön látogatott el a székesfehérvári kórházba, ahol több kismama is arról panaszkodott, hogy vajúdás közben vízvezeték-szerelők zavarták meg őket. Korábban egy konkrét esetet is nyilvánosságra hozott, amely szerint egy vajúdó nő jelenlétében engedtek be szerelőket a szülőszobába, és a nő férje lepedőkkel takarta el feleségét.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







