Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai az adózási és egészségügyi kockázatok miatt továbbra is kiemelten ellenőrzik az Elf Bart és hasonló ízesített elektronikus dohánytermékeket árusítókat. Egy budapesti árus bukott le, aki interneten hirdette az illegális e-cigarettákat.
A NAV munkatársai egy hirdetőre figyeltek fel, aki nagy tételben kínált Elf Bart eladásra az egyik közösségi oldalon. Tizenkét darabot rendeltek tőle 78 ezer forintért, amit Budapesten vettek át. Miután felfedték magukat, az eladó autójában további tizenkét Elf Bart találtak.
Adószám nélkül végzett gazdasági tevékenység és jövedéki jogsértés miatt eljárást indítottak és az illegális árut lefoglalták. Az ellenőrzésbe bekapcsolódtak a pénzügyőrök is. Az eladó lakásán további 539 Elf Bart találtak, melyeket lefoglaltak. Az illegális áru piaci értéke csaknem négymillió forint.
Aki megsérti a dohánykereskedelmi szabályokat, akár több millió forintos bírságot kockáztat. Az illegális termékeket árusítók a jövőben is számíthatnak ellenőrzésekre.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








