Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Október végén átkerült Magyarország a második legrosszabb járványügyi besorolásba az Európai Betegségvédelmi és Járványügyi Központ (ECDC) hetente kiadott összesítése alapján, a legfrissebb térképen pedig szinte az ország a legsúlyosabb, vörös kategóriába került.
Majdnem az egész országot a legrosszabb járványügyi besorolásba tette a az Európai Betegségvédelmi és Járványügyi Központ. A hetente frissülő COVID-térkép a a regisztrált új fertőzések, illetve a tesztek pozitivitási aránya (vagyis a felderítési hatékonyság) alapján sorolja kategóriákba az egyes országokat, régiókat.
A zöld szín enyhébb, a vörös súlyosabb járványterjedési dinamikát jelöl. A legutóbbi frissítéskor még csak az ország déli és északi része volt sötétvörös kategóriában, mára az északnyugati országrészt kivéve az egész ország a legrosszabb kategóriában van.

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








