A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
A magyarok hetven százaléka szerint a koronavírus-járvány elsődlegesen a gazdaságot, a munkahelyeket veszélyezteti, míg 27 százalékuk úgy gondolja, hogy elsősorban az emberi egészségre nézve veszélyes - írta keddi számában a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap a Századvég témában készült elemzésére hivatkozva.
A magyarok hetven százaléka szerint a koronavírus-járvány elsődlegesen a gazdaságot, a munkahelyeket veszélyezteti, míg 27 százalékuk úgy gondolja, hogy elsősorban az emberi egészségre nézve veszélyes - derült ki egy friss felmérésből.
Az elemzés szerint a koronavírus terjedésének gazdasági hatásai közül a magyarok hatvan százaléka a munkahelyek elvesztését véli a legaggasztóbbnak, míg 14, illetve 10 százalékuk az élelmiszerárak emelkedését és a jövedelmek csökkenését ítéli a nagyobb problémának. Ugyanakkor kevesebb mint két százalék azoknak az aránya, akik attól tartanak, hogy a járvány következtében nem tudják majd kifizetni rezsiköltségeiket, valamint törleszteni hiteleiket
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








