Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Parkolóhelyet sem lehetett találni a Velencei-tónál vasárnap. A korzó tele volt, a büfék is nyitva voltak - mintha nem is lenne vészhelyzet.
Vasárnap délután 4 körül olyan tömve volt a velencei korzó, mintha nyoma sem lenne a veszélyhelyzetnek. A rendőrség megjelent, de 20 perccel később még többen lettek - írja a Ripost. A bulvárlap felvételén látni, hogy a Velencei-tónál délután alig lehetett parkolóhelyet találni, éppen akkor érkezett ki a közterület-felügyelet és a rendőrség is, de ennek sem volt semmi foganatja, 20 perccel később még többen voltak a korzón, egyáltalán nem tartva semmilyen távolságot egymás között.
Nadapnál szintén tömegesen várakoztak az autók, sok kiránduló, köztük idősek is, a Bence-hegyi kilátóba igyekeztek tömegesen. Gárdonyban a strand, és a büfé is nyitva volt.
Címlapkép: MTI/Máthé Zoltán
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








