Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A tervek szerint szeptember közepén kerül Kínában piacra a Túró Rudihoz hasonló Túró Kiittyy. A termék iránt nagy érdeklődés mutatkozik, több nagy hálózat is jelentkezett a forgalmazására -írja a Népszabadság.
Szeptember közepén megkezdődik a speciálisan magyar édességhez, a Túró Rudihoz hasonló, csokoládébevonatos túródesszertek forgalmazása Kínában. A projektben és a Peking melletti üzem kialakításában részt vevő EU-Milk Technologies Kft. már csaknem két éve készíti elő a termék bevezetését.
A Túró Kiittyynek keresztelt csokis desszert több kínai bolthálózatban megjelenik majd, köztük az Európában alig ismert, ám az országban jelentős Jenny Lou is a forgalmazók között lesz. Ez a lánc Kínában arról ismert, hogy a különlegességnek számító nyugati termékeket kínálja. Mindezek mellett kisebb boltokat is megkeresnek, s különösen az iskolák környéki üzletekkel kívánják fölvenni a kapcsolatot.
A terméket egy nívósnak mondható változatban is piacra dobják: a fejlett ajándékozási kultúrára tekintettel egy hűtődobozzal együtt forgalmazott díszes változattal is megjelennek. Az első időszakban a natúr változatot kezdik forgalmazni, ám idővel a kókuszos, gesztenyés, barackos és szamócás ízesítést is felveszik a kínálatba.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


