Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A nőknél a gyerekvállalás és a karrier kérdése örök dilemma. Egy munkahelyet összeegyeztetni három vagy akár hat gyerekkel szinte lehetetlen. Az pedig már valóban csodának számít, hogy valaki egy 7,5 milliárd fontot (2287,5 milliárd forint) érő munka-erőfelvétellel foglalkozó vállalatot képes felépíteni úgy, hogy csak részmunkaidőben dolgozik. Következzék a sikersztori...
Judith Thorpe és Karen Molloy 1997-ben alapították meg a brit Aberdeen központtal a Thorpe Molloy Recruitment vállalatot, és a tervek szerint a második évben már szerettek volna 10 millió fontos (3,05 milliárd forint) forgalmat elérni. Aberdeen Európa olaj és földgáziparának központja, és emiatt nagyszámú magasan képzett építészre, mérnökre, és az ezekhez kötődő szolgáltatások ellátására szakosodott munkaerőre van szüksége, így a kis fejvadászég növekedése szinte adott volt.
Ami viszont már megdöbbenti az embereket az, hogy a két brit üzletasszony annak ellenére sikerre tudta vinni a céget, hogy minden évben hol az egyikük, hol a másikuk ment szülési szabadságra. Ebben az üzletágban ez egy kockázatos döntés volt, főleg azért, mert az ügyfelek nagyon ragaszkodóak tudnak lenni a vezetőkhöz, akiknek sokszor a hét minden napján rendelkezésre kell állnia.
A helyzetet tovább nehezítette, hogy mind a kettőjüknek sokáig volt akkora gyerek, aki még nem iskolába, ráadásul a nagyobbakért is mindig menni kellett az iskolába, vagyis a munkanap az irodában 3-kor véget ért. Ennek ellenére esténként sokat dolgoztak mind a ketten. Az ügyfelekkel való kapcsolattartás pedig végig folyamatos volt telefonon, vagy akár e-mailen.
A legújabb terük pedig az, hogy egy új szolgáltatást indítsanak, ami segít a kisgyermekes szülőknek visszatérni a munkába, ami sokszor meghaladja az egyes emberek képességeit egyedül. Be akarják bizonyítani a munkaadóknak, hogy sokaknak nem kell feltétlenül 8 órát a munkahelyen ücsörögni ahhoz, hogy jól végezzék a munkájukat. Emiatt számos területen kínálnak részmunkaidős dolgozókat, de lehetőséget adnak azoknak az anyáknak is, akik egy-egy projekt erejéig szeretnének visszatérni a munkapiacra a gyereknevelés mellett.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Jelenleg a cégük 31 embert foglalkoztat. 2009-ben viszont újabb területet terveznek meghódítani, a vezetői munka-erőfelvételt, hogy a képzett szakemberek mellett a területen működő cégeknek megfelelő vezetői jelöltekkel is tudjanak szolgálni.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


