Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. mindenkor a vonatkozó versenyjogi szabályokkal és más jogszabályokkal, valamint a tisztességes verseny követelményeivel összhangban működött, beleértve ebbe a javítókkal, a biztosítási alkuszokkal, illetve más biztosítókkal való együttműködést is.
Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. az eljárás során bizonyítékokkal alátámasztotta törvényes eljárását, ezért a GVH szóban megismert határozatát megalapozatlannak tartja, és különösen az aránytalanul eltúlzott mértékű bírságot. A GVH megállapításaival kapcsolatban az Allianz Hungária Biztosító Zrt. azonban akkor tud érdemben nyilatkozni, amikor a határozat indokolását írásban kézhez vette és azt megismerte.
Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. határozott meggyőződése azonban az, hogy a fogyasztókat nem érte kár, sem a biztosítások, sem a javítói szolgáltatások terén, mert a károsultak minden körülmények között szabadon választhatnak a gépjármű kárrendezés formái, illetve a gépjármű javítási szolgáltatók közül. Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. ügyfelei megelégedésére magas színvonalú szolgáltatást nyújt versenyképes áron, amit ügyfelei növekvő száma is jelez. A társaság ügyfeleinek nyújtott szolgáltatás magas színvonalát a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete is megállapította éves értékelésében.
A magas színvonalú szolgáltatást nyújtó javítókkal az Allianz Hungária Biztosító Zrt. igyekezett olyan megállapodásokat kötni, amelyek egyben összhangban állnak a biztosítottak érdekeivel és a biztosítási szolgáltatás polgári jogi szabályaival. Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. javítókkal kötött megállapodásainak fő szempontja a javítók szolgáltatási minősége volt és maradt.
Az Allianz Hungária Biztosító Zrt. hangsúlyozza, hogy a versenytörvénnyel összhangban működött a biztosításközvetítőkkel fennálló kapcsolata során is, így az ügyfelek szabad választása a biztosítási szerződések megkötésekor nem sérült.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








