Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Tavaly 1 millió 418 ezer utasbiztosítást kötöttek Magyarországon, a becslések szerint ennek 10 százalékát adták el sms-ben, ez utóbbi évi kétszámjegyű növekedést mutat - közölte az Union Biztosító.
Évek óta a kiutazók egyharmada köt utasbiztosítást, a szerződések 40 százalékát a nyári hónapokban kötik - hivatkozik a szakma adataira a biztosító. Miután idén várhatóan 10-15 százalékkal növekszik a kiutazók száma, ez megjelenik majd az utasbiztosítások növekedésében is.
Folyamatosan, évi 6-8 százalékkal növekszik az online, illetve ezen belül 15-20 százalékkal az sms-ben kötött biztosítások aránya az Unionnál. A tavaly és idén eladott utasbiztosítások 20 százalékát online vásárolták az utasok, fele-fele arányban interneten keresztül, illetve sms-ben.
Idén eddig 7 százalékkal nőtt az utasbiztosítások alapján bejelentett károk száma, legtöbbet Ausztriából, Németországból és Horvátországból jelentették. A károk zöme egészségügyi jellegű volt.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








