Meglepő módszerekkel használják ki a biztosítók az új technológiák előnyeit. Egy holland biztosító külön oldalt üzemeltet, ahol a kétséges kárigénylési esetek elbírálását maguk az ügyfelek végezhetik, a tapasztalatokat pedig felhasználják a szolgáltatásaik tökéletesítéséhez. A főként online működő társaságnál úgy gondolják, hogy ügyfeleik képesek saját ügyeik önálló intézésére, ehhez persze minden eszközt és fórumot biztosítanak. Az innovatív módszer számos előnnyel jár ügyfél és biztosítói oldalon egyaránt.
Az oldalon már több ezren szavaztak, vagy írtak véleményt az esetekről, mégsem jellemző az, hogy egyértelműen a biztosító ellen szavaznának. Előfordult olyan eset, amiben például kevesebb, mint 3%-a a szavazóknak gondolta úgy, hogy a károsult kártérítési igénye jogos. Ebben az ügyben a károsult azért perelt, mert a konyhaszekrényének alja megsérült az alatta nyilván saját maga által működtetett kávéfőző gőzétől.
Az ügyfelekkel való nyílt párbeszéd segíti a kommunikáció és termékfejlesztési irányvonalak meghatározását. Ha például egy ügyben a károsult nem jogosult a szavazók szerint a biztosítási összegre, akkor érdemes lehet a biztosítónak olyan terméket készítenie, vagy egy már létezőt megváltoztatnia, amely az adott speciális helyzetben is megoldást nyújt. A kommunikáción javíthat, ha a fórumokon egy eset tárgyalása közben kiderül, hogy egy termék leírása félreérthető, nem egyértelmű.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
További érdekesség, hogy a biztosító a marketing terén sem riad vissza a szokatlan kampányoktól. 2008-ban Bokito, a Rotterdami Állatkert gorillája megszökött, és egy látogatóra támadt, a gondozók szerint azért, mert túl sokszor és túl hosszan nézett a vendég az állat szemébe. Az egészségügyi biztosításokat is kínáló FBTO ezután az állatkert bejáratánál olyan "Bokito néző" szemüvegeket osztott a látogatóknak, amely megvédi őket a dühöngő gorillától. A "Bokito néző" egy olyan papírszemüveg, aminek "papírlencséire" egy oldalra néző szempárt nyomtatnak, és kis lyukon keresztül lát át rajta a látogató, így biztosítva, hogy nehogy farkasszemet nézzünk Bokitoval.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


