Az idei kötelezőbiztosítás-váltási kampányban mintegy 35 ezren adtak megbízást a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft.-nek szerződéskötésre; így a tavalyival közel azonos számú kontraktus köttetett. A PBA-nál az idei esztendő sláger biztosítója az Allianz volt: 28 %-os részesedést ért el; igaz, tőle váltak meg a legtöbben is, az ügyfelek mintegy 17 %-a.
A legnagyobb biztosítók közül az Allianz könyvelhetett el nagy sikert az idei kötelezőbiztosítás-váltó kampányban: 9 700 szerződést kötöttek az ügyfelek a harmadik legnagyobb online biztosítási alkusz oldalán. A PBA Praeventio szakértői által kalkulált részesedése messze meghaladja a konkurensekét: 28 %-os eredményt ért el az idei kampányban, noha a 15 biztosítóból a harmadik legmagasabb átlagos éves díjat kínálta szolgáltatásaiért, mintegy 36 ezer forintot. Lantos Lóránt, a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft. On-line üzletágának vezetője ugyanakkor hozzáteszi: a jelentős ügyfélállomány-gyarapodás mellett fontos megemlíteni, hogy a felmondások listáját is ő vezeti, 17 %-kal.
Az Allianz mögött végzett - igaz, jelentősen lemaradva - az idén alakult Wáberer-érdekeltség, a Wabard Biztosító. Viszonylag alacsony átlagos éves díjával (22 ezer forint) 17 %-os részesedést ért el, így a PBA-nál a második helyen végzett. Mint arra már korábban a PBA szakértői is felhívták a figyelmet, a MÁV ÁBE nyári csődje nem rengette meg az ügyfelek bizalmát az egyesületi formában működő biztosítókban; a Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE) harmadik helyen végzett a 2008-as versenyben, 14 %-os részesedéssel. Átlagos díja 35 ezer forint.
A legrosszabb eredményt idén két kis biztosító érte el: az MKB Biztosítónál csupán 28 darab új megbízást kötöttek, a TIR Biztosító Egyesületnél pedig 38-at. A szintén egyesületként működő KÖBE-vel ellentétben a kampány legdrágább díját ajánlotta a TIR, 49 ezer forintot évente. A Signal Biztosító 0,16 %-os részesedést ért el, amely 57 darab szerződést jelent.
A felmondások rangsorát - mint említettük - az Allianz vezeti: ügyfeleik 17 %-a mondott búcsút a társaságnak (számszerűen 5 800 szerződést bontottak fel). A PBA-nál a Generali idén negatív szaldóval zárt. Ügyfeleik 12 %-a mondta fel szerződését a www.pba.hu oldalon, viszont a cégnek csak 6 %-os új kötési részesedésre futotta.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont
- Lányok Napja - csajos programok segítik a pályaválasztást
- Késnek a Kőbánya és az Örs vezér tér felé tartó buszok
- Vadonatúj gyorstöltőket helyez ki az MVM
- Az izraeliek kétharmada nem akar háborút Iránnal
- Ezt érdemes tudni: új lehetőséggel bővült az EgészségAblak