Hétfő reggelig több mint 60 ezren váltottak kötelező biztosítást a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portálon. Egy évvel ezelőtt a kampány bő első két hetében 40 ezer szerződés született, az idei forgalom tehát továbbra is 50 százalékkal felülmúlja a tavalyi rekordot.
A múlt év novemberében összesen 130 ezren váltottak a Netrisk.hu portálon - az on-line átszerződők fele, az összes kötelező biztosítást váltó autós 20 százaléka. Ha a növekedési ütem kitart a hónap végéig, az átszerződők száma csak a Netrisk.hu-n megközelítheti a 200 ezret.
Azt egyelőre csak találgatni lehet, hogy összességében hány autós vált kötelező biztosítást az idén, de tény: a portálunkon díjszámítást végzők 85 százalékának változatlanul megéri új biztosítóhoz menni, vagy kötelezőjüket akár jelenlegi biztosítójuknál újrakötni. A tarifálások szerinti átlagos megtakarítás 15 740 Ft.
A meglévő kötelező biztosítások felmondására még két hetük maradt az autósoknak, ezért érdemes az átszerződésre minél előbb sort keríteni. Különösen, hogy a legtöbben a váltást várhatóan az idén is az utolsó pillanatra hagyják. A Netrisk.hu a jelenlegi forgalom alapján átlagosan is több mint tízezer átszerződésre számít naponta a kampány utolsó hetében.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát