Kedvező díjak és megbízható szolgáltatás - ez a két kulcsmomentum a Genertel idei évi kampányában. A tavalyi év és a MÁV-kampány egyik nagy nyertese úgy vélekedik, a dobogós hely reális az idei évben - derült ki mai sajtótájékoztatójukon.
Csikós Dániel a Genertel Biztosító Zrt. vezérigazgatója az idei év eddigi eredményeit értékelve úgy találta, hogy a "Genertel generáció" sikeres évet hagy maga mögött, amely igazolja stratégiájukat. Ugyan az idei évben tervezték bevezetni a lakásbiztosítást, ez azonban a 2009-es évre csúszott a MÁV Biztosító Egyesület miatti különleges kampányidőszakban. Annak ellenére, hogy a Genertel megnyitotta központi ügyfélszolgálati irodáját, továbbra is a direkt értékesítési csatornára helyezik a hangsúlyt, s természetesen az online alkuszokon keresztül is értékesítenek.
Terv feletti 2008-ban az évközi átkötések száma - tudtuk meg Csikós Dánieltől. Az eredeti tervekben 10 ezer kötéssel terveztek, ez 14 ezer volt. Elindult a casco értékesítése is, azonban a MÁV-kampány miatt több segédeszközt félretettek, melyeket most újra be tudnak vetni. Emiatt most érezhetően felfutóban van a termék, a tegnapi nap során 50 szerződést kötöttek. A Genertel ügyfélállománya a két gépjármű-biztosítást egybevéve már meghaladja a 100 ezret, ebből 1500 a casco állománya.
A sokat emlegetett MÁV-kampányban a Genertelnek 28 ezer új ügyfelet sikerült szereznie, az átlagdíj 41 ezer forint volt. A MABISZ harmadik negyedéves statisztikája szerint a kötelező piacán a direktbiztosító díjbevétel alapján kalkulált részaránya 1,63 százalékos.
Sebestyén László a Genertel ügyvezető igazgatója szerint az első 4 nap adatai alapján már biztosra vehető a dobogós hely. Ezt alátámaszthatja, hogy az idei év tarifájában megszüntették a kármentességi kedvezmény év közbeni visszavonhatóságát, ami azt jelenti, hogy jövőre nem lesz díjemelkedés év közben (a kárt okozó ügyfelek számára). Emellett növekedett az Alap kármentességi kedvezmény.
Fontosnak tartotta kiemelni az ügyvezető igazgató, hogy az új ügyfelek díjai megegyeznek a régi ügyfelekével, mivel nem akarnak újrakötési hullámot. A már meglévő ügyfelek többségénél pedig csak kis mértékben változnak a díjak.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az első négy nap során összesen 3500 hívás érkezett a biztosítóhoz, melynek 97 százalékát kezelték. Összesen 1 366 ezer tarifálás történt meg, a tavalyi év ugyanezen időszaka alatt ez a szám csupán 355 ezer darab volt. A 2009-es díjaktól a kampányban 60 ezer kötést, illetve 25 ezer évközi kötést vár a várhatóan 2,45 milliárd forintos díjbevételű biztosító.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház
- Gyászol a filmvilág, elhunyt András Ferenc
- Hét börtönőr állt bíróság elé, egy rab bántalmazásával vádolják őket
- Hernádi Zsolt: aggódva figyeljük az állami beavatkozások hatását
- Donald Tusk: május 10-én átalaktjuk a varsói kormányt
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték