Elindult a piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál - ma hajnaltól így összehasonlíthatóak és megköthetőek a 2009-es kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (gfb). A most induló kampányban még a tavalyi rekordot is túlszárnyalhatja a biztosítót váltó autósok száma, a biztosítók tarifái ugyanis egyértelműen a szolgáltatót váltó ügyfeleknek kedveznek.
Az új ügyfeleknek ígért, és a csak a kampányban adott kedvezmények révén az átigazolási szezonban ismét olcsóbb a kötelező, mint az év más hónapjaiban. Az Allianz 30 százalékos kampánykedvezményt biztosít, de több más biztosítótársaság is tíz százalékkal alacsonyabb tarifával számol december 31-ig.
Egyre népszerűbb a gyerekkedvezmény, melynek mértéke az Aegon esetében például elérheti a 40 százalékot. Új kedvezmények is megjelentek az idén. Érdekesség a K&H Biztosító véradó kedvezménye, de még inkább figyelmet érdemel a korábbi hűségkedvezmények egy különös mutációja: két biztosítótársaság (KÖBE, Generali) is tarifaengedményt ad azon új ügyfeleinek, akik előző biztosítójuknak legalább két évig hűséges ügyfelei voltak.
Az idén hét biztosítótársaság nyújt on-line kedvezményt, melyet azok vehetnek idénybe, akik kötelezőjüket az interneten - így a Netrisk.hu biztosítási portálon keresztül - kötik meg.
A piac új szereplője, a Wabard Biztosító árazási politikájával gyakorlatilag kizárta a 25 év alatti ügyfeleket, és díjai kifejezetten magasak a vállalati ügyfélkör számára is. A 36 év feletti autótulajdonosoknak ugyanakkor kifejezetten vonzó díjakat kínál. Különösen azoknak, akik az online és gyerekkedvezményt együtt igénybe tudják venni, vagyis gyermekesek, és biztosításukat az interneten kötik meg.
A szezon másik új szereplője, az MKB viszont kifejezetten óvatos árazási politikával indul. Tarifáiból úgy tűnik, főként az év közben és nem a kampányidőszakban szeretne ügyfeleket gyűjteni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az Aegon a családosok mellett saját ügyfélkörének kínálja a legkedvezőbb díjakat.
Több szegmensben erősíti pozícióit a Generali, de sokat javított tarifáin a Groupama is. Általában elmondható ugyanakkor, hogy nincsenek egyértelmű favoritok: az igénybe vehető kedvezmények döntik el, kinek, melyik biztosítótársaság kínálja a legkedvezőbb gfb díjat 2009-re.
A piacon tavaly debütált Genertel tarifái érdemben nem változnak jövőre, újdonság ugyanakkor, hogy nem lesz visszavonható a kármentességi kedvezmény. Így azoknak sem kell év közben magasabb díjat fizetniük, akik balesetet okoznak. Az ugyancsak olcsónak számító KÖBE most nemcsak alacsony gfb díjaival, de casco kampányával is igyekszik előretörni a piacon. Így az egyesület kármentességi kategóriától függően a kötelezővel megegyező áron - igaz, magas önrésszel - is kínál casco biztosítást. A siker ugyanakkor az erős versenyhelyzetben egyetlen társaság esetében sem jósolható meg előre.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót