Pár hét eltéréssel két rangos szakmai elismerésben részült az UNIQA Biztosító Zrt.. Miután a Független Biztosítási Alkuszok Szövetsége által meghirdetett Minőségbiztosítási Versenyen "gépjármű-biztosítások" kategóriában a legjobbnak értékelték, a társaság elnyerte a Figyelő Top 200 első helyét is az "Év pénzintézete" kategóriában.
A 2008-as év számos elismerést hozott az UNIQA számára: tavasszal Superbrand és Business Superbrand minősítéssel díjazták, és az ősszel pedig újabb két nagy presztízsű elismerésben részesült a vállalat.
Az UNIQA Biztosító a 2008. évi Minőségbiztosítási Verseny első helyezettje lett gépjármű-biztosítások kategóriában. A díjat a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett biztosításszakmai konferencián, szeptember 21-én adták át. A díjakat a szövetség tagjainak szavazatai alapján ítélték oda, összesen négy kategóriában. Az elismerés a független alkuszok véleménye alapján az elmúlt egy év során legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítókat illeti meg.
A Figyelő című gazdasági magazin minden évben megjelenteti a kétszáz legeredményesebb hazai vállalatot felsorakoztató kiadványát. A Top 200 ranglista összeállításával párhuzamosan neves szakmai zsűri értékeli a társaságokat több kategóriában. A pénzintézetek között a banki rangsor első helyezettjét az idén először múlta felül biztosító. A zsűri a 2007-es gazdálkodási év eredményeit mérlegelve úgy döntött, az UNIQA Biztosító Zrt.-t illeti meg az "Év pénzintézete" elismerés. Az UNIQA díjbevétele 2007-ben az előző évhez viszonyítva kiemelkedő, 23 százalékos növekedést mutatott, és az idei év végére a 70 milliárd forint felé közelít. Ezen felül a tőkearányos nyeresége (ROE) 27,22 százalék volt tavaly, átlagos saját tőke állománnyal számolva 30 százalék. A cég összesített piaci részesedése közel 8 százalék. Az UNIQA a biztosítási piac hatodik legnagyobb szereplője, a nem-életbiztosításban a 4. helyre ugrott előre, az átlagot messze felülmúló 22 százalékos növekedéssel.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre október 11-én, szombaton került sor a Szépművészeti Múzeumban, ahol Othmar Michl, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója vehette át díjat. "Az Év pénzintézetének lenni hatalmas elismerés a cégünk számára. Az UNIQA jogelődjei révén 18 éve van jelen Magyarországon, és az azóta eltelt időszak alatt sikerült a piac egyik meghatározó biztosítótársaságává válnia. A most elnyert díj is stratégiánk sikerességét és munkatársaink hozzáértését igazolja."
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








