A Genertel több mint 28.000 MÁV ÁBE ügyfél kötelező felelősségbiztosításának megkötésével újból bizonyította, hogy meghatározó helyet képvisel a magyar autóbiztosítási piacon. Ennek hátteréről kérdeztük Csikós Dániel, a biztosító vezérigazgatójának véleményét.
Milyen eredményt ért el a Genertel a MÁV ÁBE ügyfelek átvételében?
Cégünk kiemelten helyen kezelte a MÁV Biztosító Egyesület megszűnése után kialakult helyzetet, mivel értékelésünk szerint sok a hasonlóság a MÁV ÁBE ügyfélállománya és a Genertel célközönsége között. Ezek közül a legfontosabb az árérzékenység, joggal gondolhattuk, hogy a Genertelnek a céginduláshoz kötött attraktív árképzése vonzani fogja a kényszerűségből biztosítót kereső ügyfeleket. Az, hogy több mint 28 ezren választották társaságunkat, ahol gyorsan és kényelmesen megköthették biztosításukat, bizonyítja az elgondolás helyességét.
Mivel magyarázható a Genertel első évének sikere?
Jó időben, jó helyen jelent meg a biztosítási piac szereplőinek versenyében az első magyar direktbiztosító, a Genertel. Az indulásunk óta eltelt alig egy év alatt az első magyar direktbiztosító több, mint 100 ezer ügyféllel kötött biztosítást, ezzel bizonyította, hogy a hazai piacon folyó versenyben van létjogosultsága egy nem csupán kedvező díjú, de szolgáltatásában is kiemelkedő, kényelmes ügyintézést nyújtó biztosítónak. Mivel célközönségünk elsősorban az árérzékeny ügyfelekből tevődik össze, a sikerben természetesen nagy szerepet játszott a már említett, induláshoz kötött attraktív árképzés és a cég folyamatos kommunikációs jelenléte. Ezek természetesen nagy összegű befektetést igényeltek, de szükségesek voltak ahhoz, hogy a cég megfelelő nagyságú portfóliót tudjon összegyűjteni.
Milyen újdonságot hozott a Genertel a magyar biztosítási piacon?
A folyamatos díjcsökkenést eredményező versenyben nehéz újat alkotni, de a Genertel jól ráérzett arra, hogy az ügyfelek megszerzését és megtartását egy új üzleti modell hatékonyan tudja biztosítani. A direktbiztosítási modell egyik fő jellemzője, hogy a gépjármű tulajdonos gyorsan és kényelmesen intézheti biztosítási ügyeit. A Genertel kedvező díjú kötelező biztosítást kínál a balesetmentes gépjármű vezetők számára, amely megkötésére kényelmesen, telefonon vagy interneten van lehetőség. A direktbiztosító induló cégként nevének és arculatának megismertetésére nagy marketing ráfordítást igénylő reklámkampánnyal kezdte meg működését, amit természetesen már a következő években a direkt modellhez igazodó takarékos költekezéshez kell igazítania, mivel alapvető érdeke a működési költségek alacsony szinten tartása.
Milyen változást okozhat a MÁV ÁBE kiesése a következő időszakban?
Úgy látjuk, hogy az elmúlt évek hektikus árképzési gyakorlatát jellemző korszak után valószínűleg nyugodtabb időszak következik, ami adott esetben emelkedést jelenthet az átlagdíjak tekintetében. A biztosítók számára ez nem csupán a tisztes haszon elérése, hanem a biztonságos működés megőrzése érdekében is egyre fontosabb lesz. Ez volt a MÁV ÁBE ügy másik tanulsága. Az ügyfelek egyre inkább figyelnek arra, hogy hol kötik meg szerződésüket. A Genertel ebből a szempontból is jó választás, hiszen a cég mögött ott áll a Generali csoport megbízhatósága és tőkeereje.
(x)
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza