11 °C Budapest

Több, mint 28.000 MÁV ÁBE ügyfél a Genertelt választotta partneréül!

Pénzcentrum
2008. szeptember 23. 08:50

A Genertel több mint 28.000 MÁV ÁBE ügyfél kötelező felelősségbiztosításának megkötésével újból bizonyította, hogy meghatározó helyet képvisel a magyar autóbiztosítási piacon. Ennek hátteréről kérdeztük Csikós Dániel, a biztosító vezérigazgatójának véleményét.

 

 

 



Milyen eredményt ért el a Genertel a MÁV ÁBE ügyfelek átvételében?
Cégünk kiemelten helyen kezelte a MÁV Biztosító Egyesület megszűnése után kialakult helyzetet, mivel értékelésünk szerint sok a hasonlóság a MÁV ÁBE ügyfélállománya és a Genertel célközönsége között. Ezek közül a legfontosabb az árérzékenység, joggal gondolhattuk, hogy a Genertelnek a céginduláshoz kötött attraktív árképzése vonzani fogja a kényszerűségből biztosítót kereső ügyfeleket. Az, hogy több mint 28 ezren választották társaságunkat, ahol gyorsan és kényelmesen megköthették biztosításukat, bizonyítja az elgondolás helyességét.

Mivel magyarázható a Genertel első évének sikere?
Jó időben, jó helyen jelent meg a biztosítási piac szereplőinek versenyében az első magyar direktbiztosító, a Genertel. Az indulásunk óta eltelt alig egy év alatt az első magyar direktbiztosító több, mint 100 ezer ügyféllel kötött biztosítást, ezzel bizonyította, hogy a hazai piacon folyó versenyben van létjogosultsága egy nem csupán kedvező díjú, de szolgáltatásában is kiemelkedő, kényelmes ügyintézést nyújtó biztosítónak. Mivel célközönségünk elsősorban az árérzékeny ügyfelekből tevődik össze, a sikerben természetesen nagy szerepet játszott a már említett, induláshoz kötött attraktív árképzés és a cég folyamatos kommunikációs jelenléte. Ezek természetesen nagy összegű befektetést igényeltek, de szükségesek voltak ahhoz, hogy a cég megfelelő nagyságú portfóliót tudjon összegyűjteni.

Milyen újdonságot hozott a Genertel a magyar biztosítási piacon?
A folyamatos díjcsökkenést eredményező versenyben nehéz újat alkotni, de a Genertel jól ráérzett arra, hogy az ügyfelek megszerzését és megtartását egy új üzleti modell hatékonyan tudja biztosítani. A direktbiztosítási modell egyik fő jellemzője, hogy a gépjármű tulajdonos gyorsan és kényelmesen intézheti biztosítási ügyeit. A Genertel kedvező díjú kötelező biztosítást kínál a balesetmentes gépjármű vezetők számára, amely megkötésére kényelmesen, telefonon vagy interneten van lehetőség. A direktbiztosító induló cégként nevének és arculatának megismertetésére nagy marketing ráfordítást igénylő reklámkampánnyal kezdte meg működését, amit természetesen már a következő években a direkt modellhez igazodó takarékos költekezéshez kell igazítania, mivel alapvető érdeke a működési költségek alacsony szinten tartása.

Milyen változást okozhat a MÁV ÁBE kiesése a következő időszakban?
Úgy látjuk, hogy az elmúlt évek hektikus árképzési gyakorlatát jellemző korszak után valószínűleg nyugodtabb időszak következik, ami adott esetben emelkedést jelenthet az átlagdíjak tekintetében. A biztosítók számára ez nem csupán a tisztes haszon elérése, hanem a biztonságos működés megőrzése érdekében is egyre fontosabb lesz. Ez volt a MÁV ÁBE ügy másik tanulsága. Az ügyfelek egyre inkább figyelnek arra, hogy hol kötik meg szerződésüket. A Genertel ebből a szempontból is jó választás, hiszen a cég mögött ott áll a Generali csoport megbízhatósága és tőkeereje.

 

(x)

NAPTÁR
Tovább
2021. május 6. csütörtök
Ivett, Frida
18. hét
Május 6.
Jelszó világnap
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?