A Vienna Insurance Group - az illetékes verseny- és helyi biztosítás felügyeleti hivatalok1 hozzájárulása után Ausztriában, Cseh Köztársaságban, Horvátországban, Magyarországon és Szlovákiában - a tervezett határidőn belül sikeresen lezárta az Erste Group Bank AG biztosítási tevékenységeinek akvizícióját Ausztriában és Közép-Kelet-Európában. A tranzakció lényeges része a hosszú távú értékesítési megállapodás lezárása, amelyben a Vienna Insurance Group hozzájut az Erste Csoport országokon átnyúló értékesítési hálózatához, amelyhez több mint 16 millió ügyfél és 2900-nál is több fiók tartozik. Az Erste Group ellentételezésként hozzáférést kap a Vienna Insurance Group értékesítési csatornáihoz, mely körülbelül 10 milliós ügyféltábort szolgál ki azokban az országokban, ahol mindkét partner jelenleg is aktív.
"A felvásárlás sikeres lezárásával és az értékesítési megállapodás segítségével fejlődésünk a jövőben még erőteljesebb lesz" - mondta Dr. Günter Geyer, a Vienna Insurance Group vezérigazgatója. "A Vienna Insurance Group ezzel a tranzakcióval az első számú szereplő lett a nemzetközi tevékenységet folytató biztosítók között a térségben2. A kölcsönös értékesítési megállapodás erős alapot hoz létre mindkét pénzügyi konszern számára, hogy a közép-kelet-európai piacok fejlődési dinamikáját együtt még jobban ki tudják használni."
Az Erste Group és a Vienna Insurance Group közötti szoros értékesítési együttműködés alapját képező kölcsönös megállapodást 15 évre kötötték. Mindkét vállalatcsoport kötelezi magát arra, hogy egymás termékeit preferált módon értékesíti a saját értékesítési hálózatán belül. A Vienna Insurance Group és az Erste Group közti együttműködés alapját képező, most megkötött értékesítési megállapodások alátámasztják az új konszernvállalatok pozitív hozzájárulásával kapcsolatos várakozásokat a Vienna Insurance Group eredményeihez.
A tranzakció teljes értéke 1445 millió euró.
transzparencia, a szabályozás és az ügyfélszerzés mellett a termékfejlesztés, valamint a vállalati biztosítások kerülnek előtérbe.
A konferenciáról további információkat találhat erre a linkre kattintva.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml