A flottabiztosítás egyre élénkült az elmúlt években, a verseny erősödése pedig a díjak jelentős csökkenésével járt együtt. Ez a folyamatosan romló kárhányadok miatt egyre nagyobb kockázatot hordoz magában - írja a Világgazdaság.
A jelenlegi trend hasonló a lakossági személygépjárművek piacán bekövetkezett változásokhoz, az ügyfeleknek az ár számít, amit a biztosítók a piac szabályozásának hiányában egyáltalán nem tartnak kordában.
Lényegében alig vannak standard, egységes díjak, az sem szabályozott, hogy hány autó alkothat egy flottát. A szakértők szerint égető szükség lenne a jogszabályi háttér létrehozására, de ideiglenes megoldást jelenthetne a piac önmérséklete is. Fontos lenne az is, hogy az európai piachoz felzárkózzon a magyar piac a díjakat teintve.
Az FBAMSZ elnöke szerint alapvető probléma, hogy nincs meghatározva a flotta definíciója, rögzített formában kellene egyértelművé tenni a rendezett verseny kereteit. Az sem ritka ugyanis, hogy akár két-három autóra is már flottaszerződést kötnek, bár jellemzősen 5 a minimum.
Az elszabadult árverseny azért is jelent problémát, mert sok piaci szereplő már eleve veszteséggel köti meg a szerződést. Az átlagos kárkifizetések összege ugyanakkor nő, a biztosítási díjak viszont csökkennek, így egyre kevésbé lehet fedezni a romló kárhányadot.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








