Az Aviva bejelentette, hogy a világ 30 országában működő tagvállalatait az Aviva márkanév alatt egyesíti, és az Aviva nevet globális márkává fejleszti.
A nemzetközi csoport, amely a megtakarítási, befektetési és életbiztosítási megoldásokra specializálódott, most is több mint 20 piacon van jelen az Aviva márkanév alatt Európában, Észak-Amerikában és a Csendes-óceáni, ázsiai régió országaiban. A döntés kapcsán a Norwich Union (Egyesült Királyság), a Commercial Union (Lengyelország) és a Hibernian (Írország) tagvállalatok az elkövetkezendő 2 évben felveszik az Aviva nevet.
Andrew Moss a cégcsoport vezérigazgatója az "Egy Aviva, dupla érték" szlogennel fémjelzett célkitűzésével fejezte ki azt, hogy az Aviva működésének maximális eredményessége érdekében a vállalat minden téren globális kell, hogy legyen. "Izgalmas pillanat ez a cég életében, hiszen egy olyan üzletet építettünk fel, amely erős növekedési potenciállal rendelkezik az egész világon. Egy világmárka létrehozása rendkívül fontos lépés ahhoz, hogy mindenhol felfigyeljenek ránk, mint a pénzügyi szolgáltató szektor egyik vezető és felelős piaci szereplőjére." - nyilatkozta Andrew Moss. "Az Aviva működését integrálva jobb lesz a termékfejlesztésben, az innovációban, és abban, hogy minél izgalmasabb és vonzóbb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek."
Bartók János, az Aviva Életbiztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint Kelet-Európa jó alap az "Egy Aviva, dupla érték" kezdeményezés megvalósításához. Erre kiváló példát nyújt az elmúlt évben a cseh, a román és a magyar Aviva tagvállalatok együttműködése egy közös reklámkampány kapcsán, amely nemcsak az ügyfelek és a régió, hanem az Aviva felsőmenedzsmentjének figyelmét is felkeltette. "Mi, Magyarországon abban hiszünk, hogy az egységes márka alatt tudunk majd a regionális és nemzetközi szintű együttműködések előnyeivel a lehető legjobban élni, a rendelkezésre álló kommunikációs költségvetéseket még hatékonyabban fogjuk felhasználni és az Aviva márkaépítés sokkal meghatározóbb lesz a régióban" - tette hozzá Bartók János.
Ma már az emberek mobilisak és a nemzetközi márkaértékeket keresik. A határokat átlépő és a kegyeikért minden piacon küzdő cégek maradhatnak versenyben. Az Aviva az ügyfeleinek egy olyan nevet és ezáltal olyan minőséget kínál, amely ugyanazt a szolgáltatást ugyanazon a színvonalon kínálja: erős pénzügyi háttér, biztonság várja őket, bárhol is kötnek üzletet a világon.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








