Az Aviva bejelentette, hogy a világ 30 országában működő tagvállalatait az Aviva márkanév alatt egyesíti, és az Aviva nevet globális márkává fejleszti.
A nemzetközi csoport, amely a megtakarítási, befektetési és életbiztosítási megoldásokra specializálódott, most is több mint 20 piacon van jelen az Aviva márkanév alatt Európában, Észak-Amerikában és a Csendes-óceáni, ázsiai régió országaiban. A döntés kapcsán a Norwich Union (Egyesült Királyság), a Commercial Union (Lengyelország) és a Hibernian (Írország) tagvállalatok az elkövetkezendő 2 évben felveszik az Aviva nevet.
Andrew Moss a cégcsoport vezérigazgatója az "Egy Aviva, dupla érték" szlogennel fémjelzett célkitűzésével fejezte ki azt, hogy az Aviva működésének maximális eredményessége érdekében a vállalat minden téren globális kell, hogy legyen. "Izgalmas pillanat ez a cég életében, hiszen egy olyan üzletet építettünk fel, amely erős növekedési potenciállal rendelkezik az egész világon. Egy világmárka létrehozása rendkívül fontos lépés ahhoz, hogy mindenhol felfigyeljenek ránk, mint a pénzügyi szolgáltató szektor egyik vezető és felelős piaci szereplőjére." - nyilatkozta Andrew Moss. "Az Aviva működését integrálva jobb lesz a termékfejlesztésben, az innovációban, és abban, hogy minél izgalmasabb és vonzóbb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek."
Bartók János, az Aviva Életbiztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint Kelet-Európa jó alap az "Egy Aviva, dupla érték" kezdeményezés megvalósításához. Erre kiváló példát nyújt az elmúlt évben a cseh, a román és a magyar Aviva tagvállalatok együttműködése egy közös reklámkampány kapcsán, amely nemcsak az ügyfelek és a régió, hanem az Aviva felsőmenedzsmentjének figyelmét is felkeltette. "Mi, Magyarországon abban hiszünk, hogy az egységes márka alatt tudunk majd a regionális és nemzetközi szintű együttműködések előnyeivel a lehető legjobban élni, a rendelkezésre álló kommunikációs költségvetéseket még hatékonyabban fogjuk felhasználni és az Aviva márkaépítés sokkal meghatározóbb lesz a régióban" - tette hozzá Bartók János.
Ma már az emberek mobilisak és a nemzetközi márkaértékeket keresik. A határokat átlépő és a kegyeikért minden piacon küzdő cégek maradhatnak versenyben. Az Aviva az ügyfeleinek egy olyan nevet és ezáltal olyan minőséget kínál, amely ugyanazt a szolgáltatást ugyanazon a színvonalon kínálja: erős pénzügyi háttér, biztonság várja őket, bárhol is kötnek üzletet a világon.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.