A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) 3 millió forintos bírság megfizetésére kötelezi a Genertel biztosítót, mivel olyan információt tett közzé, amely sérti a biztosítottak érdekeit.
A PSZÁF így arra kötelezte a biztosítót, hogy a későbbiekben tartózkodjon ettől. A biztosító 2007. november 23-én jelentetett meg egy hirdetést Micsoda szám! címmel, amely nem volt összhangban a meghirdetett díjtarifával, emiatt kell 3 millió forintot kifizetnie a Genertelnek.
Emellett a PSZÁF folyamatos felügyeleti tevékenységének keretében tavaly november 15-ig arra is kötelezte a biztosítót, hogy küldje meg kötelező gépjárű-felelősségbiztosítási terméktervét a Felügyeletnek.
A MÁV Biztosító Egyesületet a PSZÁF arra kötelezte, hogy a biztosítástechnikai tartalék feltöltésére vonatkozó pénzügyi tervet küldjön meg a Felügyeletnek.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








