Megszületett a Mehib és a Coface "piacképes" hitelbiztosítási állományának átruházási szerződése. 2008. január elsejével a Coface átveszi a Mehib rövid lejáratú hitelbiztosítási portfolióját - derült ki a Coface és a Mehib közös sajtótájékoztatóján.
Dr. Csillag István, a Mehib elnöke elmondta, hogy az exporthitelbiztosító betöltötte misszióját, amely szerint a cél a hazai piacon az üzleti biztosítás meghonosítása, ezért kerül átadásra a piacképes portfolió. A Mehib katalizátor szerepére ennek alapján a jövőben várhatóan nem lesz szükség.
Mint azt Mikael C. Szabotól, a Coface Hungary országigazgatójától megtudtuk, az ügylet megkötését követően a Coface 310 milliárd forintnyi követelést biztosít az üzlet megnyitását követően.
A mintegy 150 ügyfelet érintő megállapodás alapján a Mehib kulcsfontosságú szakemberekeit átveszi a Coface. Az ügyfelek átvétele mintegy 800 millió euro - több mint 200 milliárd forint - értékű kereskedelmi szerződés hitelbiztosítási fedezetbe vételét jelenti.
Szakács Tibor, a Mehin vezérigazgatója elmondta, a hazai ügyfelek számára elsősorban közép- és hosszú lejáratú exporthitel-biztosítási, befektetésibiztosítási termékeket kínál a kis- és középvállalati szegmensnek kínált rövid lejáratú konstrukciók mellett.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








