Beigazolódni látszik az Allianz Hungária 2008-as gfb-díjakkal kapcsolatos stratégiája: jó döntés volt csökkenteni az árakat - átlagosan 5 %-kal. Bár a sajtóban - igen korán, alig két "aktív" nappal a tarifák közzététele után - már megjelentek a kampány kimenetelével kapcsolatos találgatások, a tények azt mutatják, eddig az Allianz ügyfelei a leghűségesebbek.
Az ügyfelek aktivitásának rendkívüli fokozódása figyelhető meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány első hetének vége felé az Allianz Hungáriánál. A piacvezető társaság jelenleg mintegy 1,7 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kezel (a teljes piaci portfólió 40 %-át). Az internetes alkuszok első információja alapján eddig a váltani szándékozók 16 %-a regisztrálódott az Allianznál, ami egyedül az internetes átkötések esetében 30% bizalomnövekedést jelez - tavaly ugyanebben az időszakban 22 %-os volt a törlések aránya. A portfolióra vetítve tehát ez a szám elenyésző (míg a törlések aránya az összes szerződéshez viszonyítva az Allianz esetében csupán 0,121%, addig más versenytársaknál ez a szám eléri akár az 1%-t is); az eddigi adatok alapján, a piacon százalékosan az Allianzot hagyják el ügyfelei a legkevesebben.
Növekvő ügyfélaktivitás
A díjkalkulációk száma 22%-kal, 671 ezerre nőtt az első (44.) héten a tavalyi azonos időszakhoz viszonyítva. Szintén a múlt év azonos időszakával összehasonlítva, az Allianz weboldalának a látogatottsága 127%-kal nőtt, egyedül november 5-én 223.000-en indítottak kgfb-kalkulációt az Allianz díjszámítójával, ami 164%-kal magasabb, mint a tavalyi szám. Emellett nagy sikernek örvend az Allianz új online értékesítési platformja, az Allianz Direct is, amelyen egyedül az indulás első napján mintegy 5.000-en tarifáltak. Napi átlagban 2000 Call Center-hívást kezelt a biztosító kgfb-témában, a kampány első hetében.
Allianz Direct - kedvező árak, káreseménytől függetlenül
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az újonnan indult Allianz Direct internetes csatorna árai különösen versenyképesek a piacon. Az Allianz által nyújtott általános 10%-os internetes kedvezményen túl az Allianz Direct további kedvezményeket nyújt: Allianz Directen keresztüli kötésért további 5%, a fővárosban élők újabb 5%-ot, a 36 év alattiak pedig még 5% kedvezményt. Ráadásul, egyes online piaci szereplőktől eltérően, az Allianz Direct díjai nem változnak a szerződő káreseményétől függően az év során, így a kedvezményeket az ügyfél egész évben élvezheti. Vagyis online biztosításkötésnél érdemes az ügyfélnek pontosan tájékozódnia arról, hogy a kínált díj valójában mit is takar. Az Allianznál az igen kedvező ár még a Direct-en kötött szerződések esetében sem változik, ha baleset történik; máshol egy káresemény miatt akár két-háromszorosára is nőhet a díj, illetve akár akkor is, ha január 1-én kiderül, hogy az elmúlt évek során mégis okozott kárt az ügyfél - és ilyenkor már nincs lehetőség váltásra.
Részletes információ az Allianz Hungária Biztosító és az Allianz Direct díjairól és kedvezményeiről a társaság fiókjaiban, a 06-40-421-421-es számon hívható telefonos ügyfélszolgálaton, valamint az Interneten (www.allianz.hu, www.allianzdirect.hu) található.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








