Az otthon biztonsága mindenkinek fontos, és az is, hogy az ott keletkező kisebb-nagyobb károk minél előbb rendeződjenek. A megújult K&H fészek és start fészek otthonbiztosításokat igénylők, illetve a már korábban otthonbiztosítással rendelkezők is díjmentes K&H lakásszerviz 24 segítségnyújtási szolgáltatást vehetnek igénybe. Ráadásul az újonnan szerződők most akár több mint 20% díjkedvezményben részesülhetnek.
A K&H otthonbiztosítással rendelkezőknek többé nem jelenthet gondot egy eltörött vízvezeték, egy beázás, vagy egy betört ablak azonnali javítása. A K&H otthonbiztosításokhoz kapcsolódó díjmentes K&H lakásszerviz 24 szolgáltatás a legváratlanabb problémákra kínál megoldást az év minden napján, a nap 24 órájában. Meghibásodás esetén a lehető legrövidebb időn belül hozzáértő szakembert küld a K&H Biztosító ügyfeleinek még akkor is, ha a biztosítási fedezet az adott káreseményre nem terjed ki. Ráadásul most a megújult K&H otthonbiztosítások igénylésekor akár több mint 20% kedvezményben részesülhetnek a K&H Biztosító ügyfelei, ha 2007. december 31-ig kötnek biztosítást.
A K&H fészek otthonbiztosítással a biztosítási védelem körét - a tűzkárbiztosításon felül - az ügyfél határozhatja meg. A K&H start fészek otthonbiztosítás alapcsomagja pedig már tartalmaz mindent, ami az alapvető biztonsághoz szükséges. Mindkét biztosítás esetében az ügyfél döntheti el, milyen kiegészítő biztosításokat és kiegészítő kockázatokat választva szeretné még teljesebbé tenni otthona védelmét.
A K&H Biztosító az egész ország területén 545 helyi képviselőből álló hálózatán keresztül, személyes tanácsadással segíti ügyfeleit abban, hogy okos döntést hozhassanak otthonuk védelmével kapcsolatban. Ráadásul a K&H start fészek otthonbiztosítás a K&H Bank 176 bankfiókjában is megköthető.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








