A Generali Reform Műhely felkérésére a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet a Széchenyi István Szakkollégium (SZISZ) közreműködésével felmérést készített a mai magyar lakosság egészségügyi kiadásairól, magánfinanszírozási hajlandóságáról, illetve arról, hogyan ítélik meg a magánbiztosítók esetleges részvételét az egészségügyi alapbiztosításban.
A felmérés április második felében készült, a szokásosnál lényegesen nagyobb, 2500 fős országos reprezentatív mintán, hasonlatosan a tavalyi, nyugdíjrendszer átalakulásával kapcsolatos kutatáshoz, amit szintén a Medián készített el a Generali felkérésére. A kutatási eredményeket "Az egészségbiztosítás és egészségfinanszírozás kihívásai - Lakossági attitűdök" című kétnapos konferencia második napján mutatták be.
A kutatási eredményeket értékelve dr. Paál Zoltán, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy ezzel reális képet lehet alkotni a magyar lakosság jelenlegi egészségügyi magánkiadásainak mértékéről és összetételéről. Örömtelinek tartja, hogy a közvélemény egy része nem csak az alap, hanem a kiegészítő biztosítások területén is igénybe venné a magánbiztosítók szolgáltatásait. Ugyanakkor a kiegészítő biztosítások kérdésében jelen lévő bizonytalanságot is teljesen megérti, ezen a területen szerinte - és ezt a kutatási eredmények is alátámasztották - nagy szükség van részletes, kiegyensúlyozott tájékoztatásra. Paál Zoltán hozzátette, ehhez jó lenne legalább az új egészségbiztosítási modell szabályozási kérdéseit tisztázni.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza