A biztosítási piacnak évről évre egyre meghatározóbb szereplői az alkuszok, az általuk közvetített szerződések darabszáma és állománydíja folyamatosan nő. A Generali-Providencia Biztosító Zrt.-vel kapcsolatban álló több mint 350 aktív alkusz és többes ügynök által 2006-ban közvetített szerződések, a társaság teljes állományán belül igen jelentős részt képviselnek.
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. minden évben díjazza azokat az alkuszcégeket, amelyek a gépjármű-biztosítás, személy- és vagyonbiztosítás területein a legsikeresebbek, legjobban teljesítenek. Az "Év Alkusza" díj mai budapesti átadóünnepségén a Generali részéről dr. Pálvölgyi Mátyás vezérigazgató és Erdei László ügyvezető igazgató nyújtották át az elismeréseket. A Generali "Év Alkusza" fődíját személybiztosítási kategóriában a Palladium-Brókerház Kft., vagyonbiztosítási kategóriában az ERIX Kft., gépjármű biztosítási kategóriában pedig a CLB Kft. kapta.
A biztosítási termékek különböző kategóriáiban a Generali további 30 partner kiemelkedően eredményes munkáját ismerte el.
Dr. Pálvölgyi Mátyás az alkuszokkal folytatott együttműködés sikerét a termékeik és szolgáltatások minőségén túl, a Generali alkusztámogató rendszerének folyamatos fejlesztésében látja. A biztosító az alkuszok számára - komoly támogatói hálózatot működtetésével - speciális együttműködési kereteket alakított ki, amelynek legfőbb elemei az információ közvetlen áramlását segítő speciális internetes felületek. A társaság a 2006-ban fejlesztett, és 2007-től már széles körben alkalmazott, a gépjármű kárrendezést segítő ServicePortal nevű legújabb alkalmazásával is a gyors információ cserét és döntést lehetővé tevő online és elektronikus kapcsolattartást erősíti.
A Generali erőfeszítéseit a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által tömörített alkusztagok is elismerik. Vagyonbiztosítási kategóriában 2006-ban a Generali elsőségével ismét megszerezte az új vándorkupát, amelynek elődjét a korábbi évek győzelmeivel már a vitrinben őrzi. Gépjármű biztosítás kategóriában a Generali harmadszor hozta el az első helyezettnek járó kupát, a személybiztosítást érintő megmérettetésben pedig - bár a társaság évek óta az élmezőnyben volt - 2006 hozta meg először a legrangosabb elismerést. Ezzel a "mesterhármasssal" a társaság felülmúlta a korábbi évek teljesítményeit, amely a kiélezett piaci versenyben rendkívüli.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj