Az idei kötelező kampányban egyre nagyobb szerepet kapnak az online alkuszok. Novemberre rengeteg online felület és hirdetés zúdult az Interneten kedvezőbb tarifát kereső autósokra. Megnéztük milyen dolgokkal szembesülhetnek a lelkes tarifavadászok.
A biztosító társaságok közül néhányan szövetkeztek nagyobb hipermarketekkel és szinte dobozban kínálják termékeiket.
Az online alkuszok is erősítettek az idei évben. A szinte minden oldalon felbukkanó hirdetések mellett nagyszabású nyereményakciókkal, árgaranciákkal és jelentős kedvezményekkel csábítják a váltani szándékozó ügyfeleket.
Az már most, a kampány derekán is látszik, hogy az ügyfelek jóval nagyobb százalékban veszi igénybe a netes felületeket mint tavaly. Alapvetően az ügyfelek jelentős része érdeklődési szinten meg szeretné nézni a jövő évre vonatkozó tarifái és az új ügyfeleknek kínált tarifák közötti különbségeket. Ebben az esetben előállhat az az érdekes szituáció, hogy jobban megéri az ügyfélnek felmondania a régi szerződését és egy újat kötni ugyanannál a társaságnál. Ebben az esetben még a kártörténeti igazolás beszerzése sem lehet gond.
A másik érdekes dolog, amivel találkozhatunk, hogy a biztosító társaság honlapján található kalkulátor ugyanarra a "forgatókönyvre" más-más tarifát számít, mint az online alkusz honlapján található. Ez alapvetően abból adódik, hogy az online alkuszok kedvezményeket kapnak a szerződések után, illetve a jutalékuk egy részét is átengedik az ügyfeleknek, a piacszerzés miatt.
A különböző online oldalakon kalkulált tarifák is eltérhetnek egymástól, melyet szintén a fenti problémára vezethetünk vissza. Tehát van alkusz aki nagyobb kedvezményt kap, illetve enged át az ügyfeleinek és van aki kisebbet. Ez nem törvényszerű, de előfordulhat.
Kalkuláltunk néhány oldalon és rendszeresen találkoztunk a MÁV és a TIR ajánlataival is. Ez alapvetően nem probléma, de azt nem árt szem előtt tartanunk, hogy ezen társaságok tevékenységét, illetve azok egy részét felfüggesztette a PSZÁF és az még egyáltalán nem biztos, hogy megköthetjük náluk új szerződéseinket. Tehát, érdemes ezen elgondolkozni és a kedvező árak láttán nem rögtön felmondani a régi szerződést, hiszen könnyen pórul járhatunk, ha a felügyelet nem oldja fel a felfüggesztést.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A másik fontos dolog az egyesületek esetében, hogy az online felületeken kalkulált tarifák nem tartalmazzák az egyesületek éves díját, tehát ezeket még érdemes számításba venni a szerződésváltás előtt.
Azonban ezekre a szempontokra többé kevésbé felhívják az ügyfelek figyelmét az online felületek. A kérdés csak az, hogy ki mennyire olvassa el az apró betűs részt és mennyire figyel inkább a számokra.
Igaz még a kampányidőszak közel sem ért véget és kétség kívül, kemény hajrá várható, de az már most látszik, hogy a fellendülő on-line-piac növekedési üteme továbbra is töretlen marad, sőt egyre gyorsul. A nagy online alkuszok mögé egyre több szereplő zárkózik fel, és kínálja szolgáltatásait a Neten.
Ebbe a versenybe előbb-utóbb kénytelenek lesznek beszállni a nagy biztosítók is. Már az ő honlapjaikon is köthetők online a termékek, igaz az összehasonlításra itt már nincs mód, és alapvetően a legtöbb cég az off-line értékesítésre helyezi a hangsúly.
A kötelező piac két legnagyobb szereplője, a Generali és az Allianz az idei kampányban jelenleg vesztes pozícióban tartózkodik. A verseny nagy befutói jelenleg a kisebb társaságok és az egyesületek.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében