6 °C Budapest

Jól megy a kampány, csak kevesebben kötnek

Pénzcentrum
2006. november 15. 10:28

Az Allianz Hungária idei kötelező-felelősségbiztosítás díjai a piaci átlag alattiak. Az társaság biztosítási szolgáltatásainál az ár-érték arány messze a legjobb a piacon. Az idei kampány eddigi tapasztalatai szerint 30%-kal kevesebb szerződést töröltek a társaságnál, mint tavaly ugyanebben az időszakban.

A piacvezető Allianz Hungária Biztosító Zrt. több mint 1 800 000 kötelező gépjármű felelősségbiztosítást kezel ma a piacon. A társaságnál éves szinten közel 500 000 biztosítás "mozog", a kötelező felelősségbiztosítási kampány egy hónapos időszakában ebből átlagosan 100 000 biztosítást kötnek és mondanak fel a cég ügyfelei.

Jelenleg a kötelező-felelősségbiztosítási kampány közepén járunk. A kampány indulásától eltelt két hétben az Allianz Hungária saját honlapján hetente 50 000 ügyfél indított díjszámítást, tízezres nagyságrendben keresték fel az ügyfelek a cég kirendeltségeit, valamint közel 12 000-en hívták fel a telefonos ügyfélszolgálatot a 2007-es gfb-díjakkal kapcsolatban. Ahogyan a számok is mutatják, nagy az érdeklődés az autósok körében az Allianz Hungária igen kedvező, piaci átlag alatti alaptarifát és számos kedvezményt nyújtó díjai iránt, és nagy az aránya az ezekből az érdeklődő megkeresésekből ténylegesen születő szerződéseknek is.

Az érdeklődés nagy száma és az alacsonyabb törlési arány magyarázata abban rejlik, hogy tapasztalatok szerint az ügyfelek egyre inkább belátják, a kötelező biztosítás esetében az árak mellett a szolgáltatások színvonala is igen fontos. Egy személyi sérüléssel járó közúti balesetben nem az autóban keletkezett kár okoz jelentős fizetési kötelezettséget a biztosító számára, hanem a sérült személynek - akár élete végéig - fizetendő összegek. Ilyenkor nem mindegy, hogy mennyire megbízható, mennyire biztos hátterű társaság a biztosító. Az Allianz Hungária ezen a területen is kiemelkedő teljesítményt nyújt a piacon, és szolgáltatásai ár-érték aránya messze a legjobbnak mondható.

Az idei kampány eddigi tapasztalatai szerint az ügyfelek aktívabbak, és 30%-kal kevesebb szerződést töröltek az Allianz Hungáriánál, mint tavaly ugyanebben az időszakban. De ahogyan az Allianz Hungária, úgy egyik biztosító sem rendelkezik még végleges adatokkal a veszteségekre és az új kötésekre vonatkozóan, így elhamarkodott lenne következtetéseket levonni a kötelező kampány sikeréről, veszteseiről-nyerteseiről, végkimeneteléről. Bármilyen számú új kötés, illetve felmondás történik is egy adott biztosítónál, azt csak portfólió-arányosan lehet korrekt módon értelmezni, így a biztosítók egymáshoz képest elért eredményei is csak ezzel a megközelítéssel vezetnek pontos eredményre.
A tarifákra vonatkozó pontos tájékozódás, az elérhető kedvezmények és a díjak megismerése érdekében célszerű minden esetben az adott biztosító honlapját felkeresni.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2024. április 26. 19:11
A Fidesz EP-listájának vezetője arra hivatkozva utasította vissza a többi párt listavezetőjével való...
Kasza Elliott-tal  |  2024. április 26. 17:34
Na, nincs több Deutsche Bank részvényem. 2018 óta volt, abban az időben aktívan kereskedtem vele, az...
ChikansPlanet  |  2024. április 26. 11:32
Az Amazonas-medence esőerdeje fontos természeti kincsünk, amely gazdag növény- és állatvilággal, kit...
Holdblog  |  2024. április 26. 08:56
HOLD After Hours. Szabó Lászlóval helyre tesszük a szövőlepkéket, a kapitalizmust, a kapitalizmus kr...
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 27. szombat
Zita
17. hét
Április 27.
Morse nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem