0 °C Budapest

Jól megy a kampány, csak kevesebben kötnek

Pénzcentrum
2006. november 15. 10:28

Az Allianz Hungária idei kötelező-felelősségbiztosítás díjai a piaci átlag alattiak. Az társaság biztosítási szolgáltatásainál az ár-érték arány messze a legjobb a piacon. Az idei kampány eddigi tapasztalatai szerint 30%-kal kevesebb szerződést töröltek a társaságnál, mint tavaly ugyanebben az időszakban.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A piacvezető Allianz Hungária Biztosító Zrt. több mint 1 800 000 kötelező gépjármű felelősségbiztosítást kezel ma a piacon. A társaságnál éves szinten közel 500 000 biztosítás "mozog", a kötelező felelősségbiztosítási kampány egy hónapos időszakában ebből átlagosan 100 000 biztosítást kötnek és mondanak fel a cég ügyfelei.

Jelenleg a kötelező-felelősségbiztosítási kampány közepén járunk. A kampány indulásától eltelt két hétben az Allianz Hungária saját honlapján hetente 50 000 ügyfél indított díjszámítást, tízezres nagyságrendben keresték fel az ügyfelek a cég kirendeltségeit, valamint közel 12 000-en hívták fel a telefonos ügyfélszolgálatot a 2007-es gfb-díjakkal kapcsolatban. Ahogyan a számok is mutatják, nagy az érdeklődés az autósok körében az Allianz Hungária igen kedvező, piaci átlag alatti alaptarifát és számos kedvezményt nyújtó díjai iránt, és nagy az aránya az ezekből az érdeklődő megkeresésekből ténylegesen születő szerződéseknek is.

Az érdeklődés nagy száma és az alacsonyabb törlési arány magyarázata abban rejlik, hogy tapasztalatok szerint az ügyfelek egyre inkább belátják, a kötelező biztosítás esetében az árak mellett a szolgáltatások színvonala is igen fontos. Egy személyi sérüléssel járó közúti balesetben nem az autóban keletkezett kár okoz jelentős fizetési kötelezettséget a biztosító számára, hanem a sérült személynek - akár élete végéig - fizetendő összegek. Ilyenkor nem mindegy, hogy mennyire megbízható, mennyire biztos hátterű társaság a biztosító. Az Allianz Hungária ezen a területen is kiemelkedő teljesítményt nyújt a piacon, és szolgáltatásai ár-érték aránya messze a legjobbnak mondható.

Az idei kampány eddigi tapasztalatai szerint az ügyfelek aktívabbak, és 30%-kal kevesebb szerződést töröltek az Allianz Hungáriánál, mint tavaly ugyanebben az időszakban. De ahogyan az Allianz Hungária, úgy egyik biztosító sem rendelkezik még végleges adatokkal a veszteségekre és az új kötésekre vonatkozóan, így elhamarkodott lenne következtetéseket levonni a kötelező kampány sikeréről, veszteseiről-nyerteseiről, végkimeneteléről. Bármilyen számú új kötés, illetve felmondás történik is egy adott biztosítónál, azt csak portfólió-arányosan lehet korrekt módon értelmezni, így a biztosítók egymáshoz képest elért eredményei is csak ezzel a megközelítéssel vezetnek pontos eredményre.
A tarifákra vonatkozó pontos tájékozódás, az elérhető kedvezmények és a díjak megismerése érdekében célszerű minden esetben az adott biztosító honlapját felkeresni.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. december 7. 07:20