A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az NKM applikációja felvette a Mobiliti márkanevet, az ügyfelek ezentúl Mobiliti néven találják meg az alkalmazást a telefonjukon és az áruházakban. A Mobiliti töltőállomásain korábban megszűnt a kábel csatlakoztatása utáni automatikus töltés-indítás. Ez a funkció már csak az NKM Mobiliti applikációjából kezdeményezhető, illetve regisztrált ügyfelek részére RFID azonosítóval történő töltés-indítás is elérhető.
Az alkalmazás az elmúlt időszakban több funkcióval bővült és a felület is teljesen megújult. A felhasználók már látják az egyes töltők állapotát, valamint a fizetés és számlázás is az alkalmazáson keresztül történik. A váltóáramú (AC), 22 kW-os töltőkön teszt üzemmód fut, amelyeket ingyenesen tudnak igénybe venni a Mobiliti ügyfelei. Az 50 kW-os egyenáramú (DC) villámtöltőkön és a 43 kW-os váltóáramú (AC) villámtöltőkön a jelenlegi tesztfizetési 50 Ft/perc a díjazás. A próba várhatóan több hónapig tart, amelynek eredményétől is függ a végleges díjazás.
Lecserélnéd a régi kocsit? Keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát!
Ezen kívül kuponrendszer, instrukciós képernyő és parkoló szenzor pilot is elérhető az applikáción keresztül. A töltés indításáról, leállításáról és az esetleges hibákról küldött push értesítés egyedülálló az egész e-mobilitás piacon.
A Mobiliti ügyfelei az eddigi fejlesztéseknek köszönhetően már 87 db nyilvános töltőn és 180 db nyilvános töltési ponton tudják igénybe venni a szolgáltatást, amelyek közül 17 villámtöltő található Magyarország legfontosabb útvonalai mentén. A Mobilitinek augusztus 12-én országos roadshowja volt, amelynek célja a Mobiliti töltők által biztosított országos átjárhatóság demonstrálása. A Mobiliti ügyfelei 0-24 órában működő telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kaphatnak segítséget a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








