Sikeres megállapodást követően adásvételi szerződést írt alá a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Talentis Group Zrt. és a Brendon Holding.
Amíg 2015-ben átlagosan 4230 forint volt a Mattel slágretermékének az ára, addig 2020 novemberére már 5130 forint volt a Barbie havi átlagára: ez 15,8 százalékos drágulást jelent. Az idei évben a Black Friday akciók sem tudták számottevően lejjebb vinni a karácsonyi ajándékként is népszerű termék árát.
A tavalyi évben karácsony előtt az egyik nagy slágerjáték a Barbie volt: rengeteg fa alá került az ikonikus játékbabából. Feltehetően ez idén sem lesz másként. Viszont nemcsak a LEGO-készletek drágultak meg az évek során, a Barbie babáknak is jócskán felment az ára.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint 2015-ben még 4230 forint volt a Barbi baba éves átlagára - az akkori számítások szerint, kiegészítők nélkül - 2016-ban pedig 4290 forint, tehát sokat nem drágult a játék. 2017-ben viszont meredeken emelkedni kezdtek az árak, és decemberre már 4610 forint volt átlagosan a népszerű játék (maximum 1 db kiegészítővel) és 2018 decemberére már 5020 forintos havi átlagárakat mért a KSH.
2019. november-december hónapokban aztán árcsökkenés mutatkozott, feltehetően az év végi akcióknak köszönhetően. 2020-ban pedig erőteljes változékonyság mutatkozik a havi átlagárakban: hol felszökött, hogy visszacsökkent a Barbie babák ára. Azt láthatjuk, hogy szemben a LEGO-árakkal, a játékbaba árára nem volt olyan nagy hatással a novemberi Black Friday.
A játékbaba születése után 61 évvel is nagy népszerűségnek örvend, hiába érte annyi támadás az évek során az általa képviselt nőidál miatt. A gyártócég azóta fel is vette a kesztyűt: 2016-ban jelentek meg a valósághoz közelebb álló méretarányokkal bíró Barbie modellek, molettebbek és alacsonyabbak is, mint a korábbiak. 2019-ben kerekesszékes babát is piacra dobtak, az idei évben pedig az elnökválasztás apropóján elnök-jelölt Barbiet is készítettek: ezzel ösztönözve a kislányokat, hogy belőlük is válhatna akár az Egyesült Államok elnöke is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak