Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
Hiánycikké vált az élesztő a hazai élelmiszerüzletekben a koronavírus-járvány miatti felvásárlási láz következtében. A hazai előállítást végző budapesti Lesaffre Magyarország Élesztőgyártó és Kereskedelmi Kft. az ilyenkor szokásos mennyiség többszörösének kiszállításával igyekszik növelni a kereskedelmi kínálatot.
Napok óta nem kapható élesztő az élelmiszerboltok jelentős részében, és a kereskedők szerint egyelőre bizonytalan, hogy a termékből mikor tudnak újra rendelni. Valószínűsíthető, hogy élesztőhöz főként a kisebb üzletek jutnak hozzá a megszokottnál sokkal nehezebben, illetve több helyütt egyelőre nem látják, megrendeléseiket a szállító mikor tudja teljesíteni - írja a növekedés.hu.
Az élesztő egyértelműen azért tűnt el a boltokból, mert a hazai lakosság a koronavírus-járvány miatt otthoni készletezésbe kezdett. Ennek nyomán kereskedői tapasztalatok szerint egyes fogyasztók az utóbbi időszakban több tucatszám vásárolták fel a csomagolt élesztőt.
Kató Péter, az előállítással foglalkozó Lesaffre Magyarország Élesztőgyártó és Kereskedelmi Kft. vezérigazgatójának tájékoztatása szerint ugyanakkor nincs szó arról, hogy a termék a hazai kereskedelemben egyáltalán ne lenne kapható, csak az üzletekből folyamatosan kifogy a megnövekedett vásárlások miatt. A Lesaffre most a korábbi kínálati helyzetet jóval meghaladó ütemben végzi üzleti tevékenységét, és az ebben az időszakban megszokott mennyiségek többszörösét szállítja ki a kereskedelemnek.
Élelmiszerkereskedők a tömeges élesztőfelvásárlásokat elsősorban annak tulajdonítják, hogy a lakosság tartott attól, nem lehet majd kenyeret kapni a boltokban. Így nem csak lisztet raktározott be, hanem a bolti élesztőkészleteket is kimerítette.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








