A Penny felmérése szerint a legtöbb család 20-40 ezer forintból gazdálkodik.
Bár az egészséges életmód rendkívül összetett fogalom, a magyar lakosság számára egyet jelent a helyes táplálkozással. Ez derült ki egy reprezentatív márkakutatásából, amely arra kereste a választ, hogy mik a legegészségesebbnek tartott márkák ma Magyarországon.
Az eredmények szerint az egészséges jelzőt legtöbben a Hohes C gyümölcslevekhez rendelték, amely Szent-Györgyi Albert hazájában felhetetően a magas C-vitamin tartalomnak köszönhető. A második helyen a legnépszerűbb magyar vitaminmárka, a Béres végzett, a dobogó harmadik fokára pedig ismét egy gyümölcslé, a piacvezető Sió és a Danone Activia joghurtja került fel holtversenyben, utóbbi a bélflóra működését támogatja - derült ki a VMLY&R Brandasset® Valuator közleményéből.
A top10-es listát egyértelműen a gyümölcslevek, vitaminkészítmények és a tejtermékek uralják, de helyet kapott rajta a gyógynövény alapú termékeiről ismert Herbária márka is, amely megerősíti, hogy a gyógy- és fűszernövények napjainkban reneszánszunkat élik.
Az eredményekből kirajzolódik az is, hogy a magyar emberek az egészséget elsősorban a gyomrukon keresztül érzékelik - ez azonban nem helyi sajátosság, a kutatás szerint a franciák például az ásványvizekhez, a spanyolok a joghurtokhoz, a csehek pedig müzlimárkákhoz társítják az egészséges jelzőt.
Érdekes egyébként azt is megjegyezni, hogy hazánkban egyetlen sportszermárka sem került be a legjobbak közé, pedig az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint az egészséges életmód kialakításában a táplálkozás mellett kulcsfontosságú a rendszeres mozgás, mentális, szociális jólét szerepe is.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








