Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Még mindig nem késő nekiállni a karácsonyi nagybevásárlásnak: van még bő 4 napunk megvenni az ünnepi asztal ételeinek legszükségesebb hozzávalóit. A boltok is felkészültek a karácsony előtti utolsó nagy rohamra, sorra akciózzák le az ilyenkor legnépszerűbb termékekekt.
A teljes kiskereskedelmi éves költés egyötöde (421 milliárd forint) az ünnepi, azaz a november-decemberi időszakra koncentrálódik; ennek négyötöde élelmiszer - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ami a boltválasztást illeti, az ünnepekkor a hipermarketek kimagasló szerephez jutnak, az értékbeli forgalom 27 százalékát itt bonyolítjuk az ünnepi szezonban.
Mint ahogy korábban vásárlási szakértőktől megtudtuk, az igazán élelmesek már jóval az ünnepek előtt megvásárolták akciósan a húsokat, és felhasználásig lefagyasztották őket, ám aki ezt nem tette meg, annak maradt még bő 4 napja, hogy elintézze az alapanyagok beszerzését. Nekik válogattuk most ki a legütősebb akciókat.
Pezsgő, bonbon, alkohol: a szezon nagy nyertesei
Az ilyenkor leggyakrabban vásárolt élelmiszerek között tarol a pezsgő az ünnepek alatt: az éves értékbeli forgalom 44 százalékát hozza be. A praliné is dobogós: az éves értékbeli értékesítés egyharmada az ünnepi szezonban történik, és ennek a hipermarketek a nagy nyertesei: az eladások mintegy 40 százaléka náluk zajlik. A szeszes italok bronzérmesek: az éves forgalom egynegyede a karácsonyé.
A CBA üzleteiben a Hungária pezsgők 1699 forintba kerülnek, a Törley 879 forint, a Spar üzleteiben a Ferrerro Rocher desszert 1399, a Tescóban fél liter a St. Hubertus likőr 2599 forint.
A Lidl akciós kiadványáért, és a többi leárazásért kattints ide!
Halat, s halat
Az éves halfogyasztás 30-35 százaléka év végére esik - közölte a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) szóvivője. Lévai Ferenc azt mondta, hogy Magyarországon egy ember évente átlagosan 6,7 kilogramm halat eszik, pedig hetente legalább egyszer kellene halat fogyasztani. Éppen ezért körülnéztünk, melyik üzletben érdemes most keresni őket.
További akciók az Auchan kiadványában!
A Tescóban az 500 grammos pontyfilé 1399 forint, a lazac kilója 4999 forint. Az Intersparban a csomagolt pontyszeletből 1999 forintért lehet megvásárolni egy kilót, a csomagolt magyar szürkeharcsak filé pedig 4999 forint. A Lidl üzleteiben a tisztított farkassügér, ami 620 grammos 1999 forint, az aranydurbincs szintén 1999 forint, a bőrös lazac 3999 forint. Az Aldiban az egész pisztráng kilója 1849 forint, de aki odavana tenger gyümölcseiért az akciós áron szerezheti be például a kék kagylót 1199 forintért, vagy a garnélakoszorút 1799 forintért. Az Auchanban lehet kapni magyar pontyot, az ára azonban titkos, az óriásplakátokról lehet tájékozódni.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Aldi akcióiért kattints!
Nem mindennapi húsunkat
Karácsonykor a hagyományos ételek mellett sokan szívesen készítenek valami különleges, nem hétköznapi fogást is - az üzletek erre is felkészültek, számos olyan húsfélét árulnak, amit az év egyéb időszakaiban nem. A Tesco friss kacsamellel készül, kilója 2699 forint, az Intersparban hízott kacsamáj van 6999 forint/kg-ért, a Lidl-ben hízott libamáj 8999 forintért, az Aldiban a fiatal egész pulyka kilója 1299 forint, az Auchanban ugyanennyibe kerül a bébipulyka.
A Tesco akciós újságjáért katt ide!
Diós, mákos, szilvás
Akinél már elfogyott az első kör bejgli, az még mindig vehet a legnagyobb üzletláncokban, úgy tűnik, kifogyhatatlanok a készletek. A Spar üzleteiben a szilvás "beigli" 1199 forint, a Lidl-ben a mákos, diós és gesztenyés 349 forint, az Auchanban a mákos vagy diós "beigli" 799 forint, a Tescóban pedig 549 forint.
Igyunk valamit lassan!
Persze nincs ünnep ital nélkül, a pezsgőkről volt már szó, de a CBA üzleteiben a hölgyek által különösen kedvelt Baileys krémlikőr 4499 forint, az Interspárban a Johnnie Walker whiskey 3399 forint, a Lidl üzletláncaiban van tojáslikőr, méghozzá 999 forintért 7 dl. De az Aldiban is találni kifejezetten jó akciókat, a másfél literes olasz prosecco 2999 forint. Az Auchanba pedig vörösborért érdemes beugrani, a Szende villányi portugieser vagy rozé 999 forint.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








