A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Több népszerű üdítőnél is jóval olcsóbban szerezhetjük most be a Traubisodát a Lidl-ben. Az italt gyártó cég ráadásul a retro íz mellett egy különlegességet is piacra dobott ebből az üdítőből.
Komoly akcióban árukja a Lidl a nyolcvanas évek egyik legnépszerűbb, nemrég pedig újra visszatért üdítőitalát, a Traubisodát - szúrta ki a Pénzcentrum a Lidl e heti akciós kiadványában.
Még márciusban írtuk meg, hogy egy komoly üzleti akvizíciót követően a Márka Üdítőital Zrt. egy hosszú távú megállapodást kötött a Traubi értékesítési és forgalmazási jogaira, és a retro üdítők rajongói már hamarosan a kezükbe is vehetik a terméket. Ez végül hamar, már áprilisban meg is valósult, így aki a régi ízekre vágyik, már mehet is érte a boltokba.
A Traubisoda visszatérése nemcsak nosztalgikus értékkel bír, hanem komoly piaci lehetőségeket is rejt, hiszen a Márka nemcsak belföldön, hanem a környező országokban is terjeszkedne az ismert branddel. Az üdítőpiac élénkülő versenye mellett persze kérdés, hogy a régi-új márka mennyire tudja felvenni a tempót a nagy nemzetközi gyártókkal.
A Traubisodát a Lidl-ben most igen kedvező, 499 forintos áron (plusz természetesen az 50 forintos üvegbetét-díj leszurkolásával) vásárolhatjuk meg. Különlegességet is találunk, ha a retro íz mellett valami újra vágynánk: a Traubi most már kékszőlős változatban is elérhető.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








