A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Árstopra sincs szükség, brutál árcsökkentést jelentett be a Lidl: ezt a terméket olcsósítják
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl, szombattól átlagosan 7%-kal lesz olcsóbb a tojás az üzletekben. A magyar vásárlók körében népszerű M-es méretű tojások ára átlagosan 8%-kal csökken, de van olyan termék, ami 11%-kal kerül majd kevesebbe. A 30 darabos kiszereléseket az árcsökkentés eredményeként 200 forintos kedvezménnyel vehetik meg a vásárlók.
A piacvezető áruházlánc, a Lidl Magyarország továbbra is mindent megtesz azért, hogy a vásárlók olcsóbban intézhessék a bevásárlást, így ismét csökkentette a tojások árát áruházaiban. Az árcsökkentés 8 terméket érint, amelyek mindegyike magyar beszállítóktól érkezik.
Akár több száz forintot is lehet spórolni
„Fontosnak tartjuk, hogy a kiváló minőség mellett mindig a lehető legjobb árat biztosítsuk vásárlóinknak minden terméknél, így a tojások esetében is. A mostani árcsökkentés eredményeként átlagosan 7%-kal lesznek olcsóbbak a tojások, a legnagyobb pedig eléri a 11%-ot. Az M-es méretű klasszikus 10 darabos és a szintén M-es gazdaságos 30 darabos kiszerelés ára 8%-kal csökken, míg az L-es extra sárga tojás 9%-kal kerül majd kevesebbe. Összegszerűen a legnagyobb csökkenés a 30-as kiszereléseknél figyelhető meg, ezeket szombattól 200 forinttal olcsóbban lehet megvásárolni” – tájékoztatott Kovács Tibor, a vállalat élelmiszerbeszerzésért felelős ügyvezetője.
A további kedvezményeket is érdemes megnézni
A tojás árának újbóli csökkentése mellett a hetente megújuló akciókat és a Lidl Plus alkalmazásban elérhető kuponokat is érdemes figyelemmel kísérni, hiszen itt további, akár személyre szóló kedvezmények várják a vásárlókat. Ezen felül a diszkontáruházlánc a nagyobb kiszerelésben kedvezőbb egységáron megvásárolható termékekkel, illetve a mennyiség után adott kedvezményekkel is segíti vásárlóit, hogy a napi bevásárlás gazdaságos legyen.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








