A gyorsfagyasztott zöldségek és tésztafélék piacának egyik meghatározó szereplője, a MIRELITE MIRSA Zrt., immár két termékével is elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. A vállalat zöldborsója és sárga hüvelyű babja a kiemelkedő minőségű magyar alapanyagok és a fejlett technológiai eljárások ötvözetének köszönhetően kapta meg a minősítést.
Több mint 40 éve a gyorsfagyasztott élelmiszerek élvonalában
A MIRELITE MIRSA Zrt. 1981 óta meghatározó szereplője a magyar élelmiszeriparnak. Kezdetben csak gyorsfagyasztott zöldségeket kínáltak, de ma már gyümölcsök és tésztafélék is szerepelnek a portfóliójában. A vállalat folyamatosan bővülő választéka mára 42 fajta zöldségből, 16 féle gyümölcsből és 12 különböző tésztás termékből áll.
Termékeink minőségét a gondosan válogatott magyar alapanyagok és a precíz feldolgozási technológia garantálja.” – mondta el Dr. Losó Viktor, a vállalat cégvezetője.
A KMÉ-védjegy jelentősége a fogyasztók számára
A mai vásárlók egyre tudatosabb döntéseket hoznak, és kiemelt figyelmet fordítanak a különböző minősítésekkel ellátott élelmiszerekre. A KMÉ-védjegy garancia arra, hogy a fogyasztók olyan termékeket vásárolnak, amelyek szigorú ellenőrzési folyamatokon mennek keresztül, biztosítva az állandó kiváló minőséget.
A KMÉ-védjegy nem csupán egy elismerés, hanem egy bizalomépítő tényező is, amely segít a fogyasztóknak abban, hogy biztosak lehessenek abban, mit tesznek a kosarukba.” – hangsúlyozta Dr. Losó Viktor.
Magyar minőség, nemzetközi siker
A MIRELITE MIRSA Zrt. termékei nemcsak a magyar piacokon, hanem külföldön is keresettek. A vállalat hosszú évek óta exportál az Európai Unió országaiba, valamint olyan távoli piacokra, mint a Közel-Kelet és Japán.
Egy KMÉ-védjegyes termék az exportpiacokon is versenyelőnyt jelent. Ez egy olyan garancia, amely nemcsak itthon, hanem külföldön is elismerést vált ki.” – mondta el a cégvezető.
A jövő: KMÉ-védjegyes termékek körének bővítése
A vállalat nem áll meg két KMÉ-védjegyes terméknél, céljuk, hogy a későbbiekben a tésztás termékeik, a már meglévő brokkolis, karfiolos és parajos krokettek is elnyerjék a minősítést.
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy minél több termékünk megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak. A fenntartható élelmiszer-termelés és a minőségi alapanyagok iránti elkötelezettségünk változatlan.” – tette hozzá Dr. Losó Viktor.

KMÉ-védjegy: egy lépés a fenntartható jövő felé
A KMÉ-védjegy azon túl, hogy a minőség biztosítéka, támogatja a fenntarthatóbb élelmiszeripar fejlődését. Dr. Losó Viktor szerint minden magyar gyártónak érdemes törekednie a védjegy megszerzésére, hiszen nemcsak a termékek piaci megítélését erősíti, hanem a fenntartható élelmiszer-termelés iránti elkötelezettséget is jelzi.
A MIRELITE MIRSA Zrt. példája bizonyítja, hogy a kiváló alapanyagok, a precíz gyártási folyamatok és a minőség iránti elhivatottság együtt meghozza a jól megérdemelt szakmai és fogyasztói elismerést.


A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








