A tartalomgyártás nem csupán hóbort, hanem egyre inkább hivatás – derült ki a Portfolio GEN Z Fest konferenciáján május 9-én.

Új slágertermék érkezhet hamarosan a Lidl polcaira: készülhetnek a vásárlók, komoly sorok lehetnek a bevezetéskor
Ugyan konkrétan dubai csokit még nem árul a Lidl Magyarországon, de a hozzávalókat leakciózzák, és egy videón is megmutatják, hogyan kell otthon megcsinálni az édességet, amiért most mindenki meg van őrülve. Viszont most kiderült, hogy külföldön már magát a népszerű dubai csokit is árusítja a Lidl, így reménykedhetnek a magyar vásárlók is.
Várhatóan sokan szeretnének vásárolni abból a csokoládéból, amelyről a Pénzcentrum is beszámolt: a dubai csoki néven elhíresült édességgel hónapok óta tele van az internet, és már az influenszerek közül többen is reklámozták vagy megkóstolták.
A Lidl Magyarországon ugyan még nem árulja a konkrét terméket, de akciós újságjában már hirdeti, hogy milyen összetevőkből lehet otthon elkészíteni az édességet. Az ehhez szükséges alapanyagok november 25-től elérhetők a lánc magyarországi áruházaiban. A pisztáciakrém 1 199 forint, a Tahini szezámkrém 1 299 forint, a hozzávaló tejcsokoládé 449 forint, a fehér csokoládé 399 forint, míg a Kadayif tészta 999 forintba kerül majdnovember 25-től az akció keretein belül Az elkészítésről egyébként a boltlánc még egy videót is közzétett:
A Tiktokon most egy olyan videót is találtunk, ami szerint külföldön már konkrétan dubai csokit is árul a Lidl:
Arról nem tudni, hogy a magyar Lidl mikor kezdheti el árulni a terméket, de reménykeltő lehet, hogy más országokban már szerepel a kínálatban a dubai csoki.
Az eredeti változatot egyébként a svájci Lindt csokoládégyár készítette el, a cég az új, közel-keleti ihletésű édességével hatalmas érdeklődést váltott ki Németországban. A limitált kiadású dubai csokoládé iránt olyan nagy volt a kereslet, hogy a vásárlók órákig álltak sorban az aacheni üzlet előtt, hogy megkóstolhassák a pisztáciakrémmel és ropogós kunafa-tésztával készült különlegességet.
A hazai cukrászdák is megpróbálták már lekoppintani. A TikTokon népszerű dubai csokoládé extra vastag Demeter verziója 4700 forintba került és komoly várólista volt a legutóbbi limitált darabszámú akcióra; míg a Szervánszky Csokoládé Manufaktúra 3950 forintért árulja saját dubai csokoládé-verzióját, bár a leírás alapján nem egyértelmű, hogy ebben is megtalálható az egyik fő alapanyag, azaz a kunafa.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


