2024-ben 126 fogyasztóvédelmi hatósági eljárás indult a jótállással kapcsolatos panaszok miatt, amelyek közül 73 esetben jogsértést állapítottak meg.

Új slágertermék érkezhet hamarosan a Lidl polcaira: készülhetnek a vásárlók, komoly sorok lehetnek a bevezetéskor
Ugyan konkrétan dubai csokit még nem árul a Lidl Magyarországon, de a hozzávalókat leakciózzák, és egy videón is megmutatják, hogyan kell otthon megcsinálni az édességet, amiért most mindenki meg van őrülve. Viszont most kiderült, hogy külföldön már magát a népszerű dubai csokit is árusítja a Lidl, így reménykedhetnek a magyar vásárlók is.
Várhatóan sokan szeretnének vásárolni abból a csokoládéból, amelyről a Pénzcentrum is beszámolt: a dubai csoki néven elhíresült édességgel hónapok óta tele van az internet, és már az influenszerek közül többen is reklámozták vagy megkóstolták.
A Lidl Magyarországon ugyan még nem árulja a konkrét terméket, de akciós újságjában már hirdeti, hogy milyen összetevőkből lehet otthon elkészíteni az édességet. Az ehhez szükséges alapanyagok november 25-től elérhetők a lánc magyarországi áruházaiban. A pisztáciakrém 1 199 forint, a Tahini szezámkrém 1 299 forint, a hozzávaló tejcsokoládé 449 forint, a fehér csokoládé 399 forint, míg a Kadayif tészta 999 forintba kerül majdnovember 25-től az akció keretein belül Az elkészítésről egyébként a boltlánc még egy videót is közzétett:
A Tiktokon most egy olyan videót is találtunk, ami szerint külföldön már konkrétan dubai csokit is árul a Lidl:
Arról nem tudni, hogy a magyar Lidl mikor kezdheti el árulni a terméket, de reménykeltő lehet, hogy más országokban már szerepel a kínálatban a dubai csoki.
Az eredeti változatot egyébként a svájci Lindt csokoládégyár készítette el, a cég az új, közel-keleti ihletésű édességével hatalmas érdeklődést váltott ki Németországban. A limitált kiadású dubai csokoládé iránt olyan nagy volt a kereslet, hogy a vásárlók órákig álltak sorban az aacheni üzlet előtt, hogy megkóstolhassák a pisztáciakrémmel és ropogós kunafa-tésztával készült különlegességet.
A hazai cukrászdák is megpróbálták már lekoppintani. A TikTokon népszerű dubai csokoládé extra vastag Demeter verziója 4700 forintba került és komoly várólista volt a legutóbbi limitált darabszámú akcióra; míg a Szervánszky Csokoládé Manufaktúra 3950 forintért árulja saját dubai csokoládé-verzióját, bár a leírás alapján nem egyértelmű, hogy ebben is megtalálható az egyik fő alapanyag, azaz a kunafa.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


