Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Május első vasárnapja hagyományosan anyák napja, aznap és az azt megelőző néhány napban jelentősen megugrik a virágárusok forgalma. A vevők jellemzően a tavaszias-nyárias színű vágott virágokból álló vegyes, nagyobb értékű csokrokat és a cserepes virágokat egyaránt keresik, de a tulipán, a rózsa is népszerű ajándék ilyenkor.
Anyák napja az egyik legfontosabb nap a virágkereskedelemben – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara piaci körképéből. Az anyák napja közeli napokban számos ballagást is tartanak, a virágárusok forgalma emiatt is jelentősen megnő a napokban. A virágüzletek készülnek az ünnepre, a Flora Hungaria Nagybani Virágpiacon már egy hete megemelkedett a cserepesnövény-vásárlás, a vágott virágok pedig a napokban kerülnek nagyobb mennyiségben a boltokba, árusokhoz.
A szezonális termékek közül a klasszikusnak számító vágott rózsa is kelendő, de most van itt a Lisianthus szezonja, illetve sokan egy-egy orgaonacsokorral kedveskednek az édesanyjuknak, ám a tavaszi hagymások is népszerűek, a tulipán – a szezonjának végén – most is szép ajándék lehet. Elmondható, hogy általánosságban nincs kimondott anyák napi virág, ilyenkor a legtöbben az ajándékozott kedvencét veszik, ami akár cserepes növény is lehet.
Az anyák napja tájékán kapható balkonnövények szinte 100 százaléka hazai előállítású, a vágott virágoknak pedig mintegy fele termett Magyarországon, illetve a cserepes virágzó szobanövények hozzávetőleg 20 százaléka magyar. Anyák napján – a területi elhelyezkedéstől is függően – akár duplájára nőhet az árbevétele egy-egy virágüzletnek egy átlagos vasárnaphoz képest. Ugyancsak kiemelkedő a forgalom ezen a hétvégén a kertészeti árudákban is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








