A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Az árstopos termékeinek megvásárolható mennyiségének korlátozására kényszerült a Lidl is, szenteste előtt néhány nappal - derítette ki a Telex.
Ahogy hétvégén a Pénzcentrum is megírta, karácsony előtt egy héttel korlátozza az árstopos termékek megvásárolható mennyiségét az Aldi, a Telex megkérdezte a Lidl, terveznek-e hasonló lépést az ünnepek előtt. A lapnak küldött válaszokból kiderült, ha nem is olyan drasztikus mértékben, de a Lidlben is vezettek be korlátozásokat. Közlésük szerint az áruházlánc egységesen, minden üzletben mennyiségi korlátozást vezetett be az árstop hatálya alá eső termékekre:
- Lisztből és cukorból 5-5 kg,
- tejből 6 liter,
- az étolaj 1 literes változatából 3 db, míg a 2 és 5 literesből 1 db vásárolható egyszerre.
- A csirkemell 1000 grammos kiszerelésből 3 db; a 2000 grammos (XXL) kiszerelésből 2 db vásárolható, de az 500g-os, valamint a csemegepultban kapható csirkemellre nincs mennyiségi korlátozás.
- A lédig burgonyából maximum 5 kg, a csomagolt burgonya esetében kiszereléstől függően 1-3 csomag,
- tojásból pedig 30 db, illetve a 18 darabosból 2 csomag az egyszerre megvásárolható mennyiség a Lidl üzleteiben.
Hozzátették, „az árstoppal érintett termékek esetében az elmúlt hónapokban többszörösére nőtt az érdeklődés, de az áruházlánc folyamatosan monitorozza a fogyásokat és mindent megtesz annak érdekében, hogy az áruellátás minden áruházban folyamatosan biztosított legyen”. Bár „a megnövekedett fogyasztói kereslet eredményezhet időszakosan üres polcokat, de az üzletekbe a beszállítás folyamatos és biztosított” - írták.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








