A közép-európai vásárlók preferálják a gyors házhoz szállítást, a csomagautomaták nálunk nagyom népszerűek.
Év végéig 250 termékének árait fagyasztotta be a PENNY, tehát az ilyen jelzésű árucikkeik az október 15-én érvényes fogyasztói árai a hűségkártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok.
A PENNY 2009 óta működő hűségprogramja az utóbbi időben teljes átalakuláson ment keresztül. A nemrégiben bevezetett újításoknak köszönhetően a vásárlók számára a hűségkártya immár nemcsak plasztik, hanem digitális formában – az ott megjelenő kuponokkal együtt –, okostelefonos applikáción keresztül is elérhető. Fontos kiemelni, hogy a korábban már kiváltott plasztik kártya digitalizálása is lehetséges, amely természetesen fizikai formájában továbbra is használható.
A boltlánc úlius végén hirdette meg a hűségprogramjában résztvevő vásárlói számára pénztárcakímélő árstopját, méghozzá elsőként 200 termékre vonatkozóan. Most ezt – újabb 50 termékkel bővítve a kínálati palettát – az év végéig hosszabbította meg.
„... nap mint nap azon dolgozunk, hogy fogyasztóink számára a legjobb ár-érték arányú termékpalettát kínáljuk, és az áremelkedésekből a lehető legkevesebbet érzékeljék. Azt tapasztaljuk, hogy a közelmúlt gazdasági folyamatokat is befolyásoló eseményei miatt a vevőink számára a kiváló minőség mellett kiemelten fontosak a kedvező árak és az akciók. A hűségprogramunk plusz kedvezményeket biztosít, segítséget nyújtva a mindennapi bevásárlások során a kiadások mérséklésében. Ennek keretében év végéig 250 termékünket árstoppal láttunk el, tehát az ilyen jelzésű árucikkeink október 15-én érvényes fogyasztói árai a kártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok. Továbbá vásárlóink a hűségkártya használatával akár 50 százalékos kedvezményt is kaphatnak egyes termékek megvásárlása esetén”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről