A FIFA új, legfeljebb 60 dollárba kerülő belépőszintű jegykategóriát vezet be a részt vevő csapatok szurkolói számára.
Sok helyen nem lehet kapni a hatósági áras tejet. Több helyről üres polcokról érkeztek képek, vidéki vásárlók is erről panaszkodtak kedden. A Tej Terméktanács szerint a nagy kereslet lehet a hiány oka, mert az árstopos tejből már 70 százalékkal többet adtak el, mint tavaly – számolt be az RTL.
Üresen álló raklapot látni egy vidéki város boltjában. A hatósági áras, 2,8%-os tartós tej fogyott el, de se itt, se más boltban nem talált belőle. Ugyanezt tapasztalni Budapesten, de Békéscsabán se jobb a helyzet.Máshol csak 300-400 forintos tejeket kap, 2,8-as nincsen, pedig az csak 209 forint lenne. A Baranya megyei Diósviszló kis boltjában is csak a drágábbat találják meg a vásárlók. A helyi bolt tulajdonosa, Balogh-Gál Erika szerint a nagykereskedőknél nincs belőle, a multiknál pedig ők is csak üres polcokat találnak.
Pedig amikor a kormány januárban több alapvető élelmiszer mellett a tavaly októberi áron rögzítette a 2,8%-os UHT tej árát, azt is előírta, hogy ugyanannyit kell belőle tartani, mint korábban. A Tej Terméktanács szerint rendelnek is, mert a hazai gyártók augusztus végéig már hetven százalékkal több ilyen tejet adtak el, mint tavaly. Elképzelhető, hogy a vásárlói igények olyan magasak, hogy időnként logisztikai fennakadások lehetnek. Egyértelműen az látszik, hogy óriási az igény a fogyasztók részéről, és az is látszódik, hogy ez a tejkategória kannibalizálja más fogyasztói folyadéktej kategóriák eladásait
– fogalmazott Harcz Zoltán, a terméktanács ügyvezető igazgatója.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








