Visszaesett az építőanyagok forgalma márciusban, holott a februári adatok végre fordulattal kecsegtették a szektort.
Ha továbbra is magas színvonalon szeretnék kiszolgálni a vásárlóikat, akkor elkerülhetetlen, hogy árat emeljenek - mondta a Világgazdaságnak Kolonics Zoltán, a Dining Guide versenyén az év legjobb cukrászdájának megválaszott Málna The Pastry tulajdonosa. Hotzzátette, hogy munkaerőt is folyamatosan keresnek, ám a jelentkezők nem érik el a kívánt színvonalat.
Kolonics elmondta azt is, hogy a színvonal megtartása érdekében nem élhetnek az olcsósítással. Ahhoz, hogy az eddigi alapanyagokkal dolgozhassanak, árat kell emelni, mert ez biztosítja a vásárlók elégedettségét is.
"Nálunk nem fordulhat elő, hogy olcsósítjuk a termékeket. Ugyanazt a madagaszkári vaníliát, belga csokoládét, brontei pisztáciát használjuk ezután is, tehát, ha nem szeretnénk ráfizetéssel működni, akkor ezt bele kell kalkulálni az árakba. De nem csupán az alapanyagokról van szó, az áram is brutálisan drágult. Mivel ipari áramot használunk, ez rendkívül érzékenyen érint minket, több mint 200 százalékos áremelkedés következett be az elmúlt időszakban" - mondta a lapnak a tulajdonos.
Elmondta azt is, hogy örül annak, hogy a közönség figyelmét sikerült a kézműves sütemények és fagylaltok felé terelni, ez mindigképpen jót tesz majd az iparágnak. A nagy váráslási hullámhoz azonban bővíteni szeretnék az üzletük létszámát, de eddig igen rossz tapasztalataik vannak a jelentkezőkkel.
"Jelentkezők folyamatosan vannak, de sajnos nem tudják hozni az elvárható színvonalat. Azt senkitől nem követeljük meg, hogy rögtön magas szakmai tudással rendelkezzen, de azt igen, hogy akarjon dolgozni az illető. Sajnos a fiatal korosztályról nagyon rossz tapasztalatokat szereztünk, magas fizetést szeretnének mindenfajta tudás, szakmai alázat vagy szorgalom nélkül" - mondta Kolonics.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml